Satu Taavitsainen syyte Jarno Strengell törkeä kunnianloukkaus korvaus 35000€
Pääministeri Orpo ja Purra onnessaan tvssä
Te päättäjät ja tukijat ja haukkujat Kaupunginjohtaja onnessaan päästiin eroon Kun ei otettu Ehdolle kunnnallisvaalit ja Aluevaalit yrittäjäksi varkaus lehteen
Minä teen samalla tavalla en nosta syytettä
Haukuista valeista syyttelyt ilman todisteita
Minä vaan en enää tunne teitä en puhu teille
Enää ei kiinnosta kaupungin asiat ihmiset heidän asiat
Ei Suomen hallitus presidentti eduskunta aluevaltuustot kunta päättäjät
Heidän tukijat sukulainen ystävät kaverit
Mitkään juhlat tapahtumat tilaisuudet festarit museot teatteri eräkauppa tässä kaupungissa ja Suomessa
Asiakaspalvelu muualla esitän ja ei kiinnosta oikeasti henkilö hänen asiat ja elämä
Vasemmistoliitto kunnallisvaalit ehdokas
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että loppu tuli vittuilija haukkuja valeen levittäjä syyttäjät ilman todisteita syrjijä uhooja
Ei kiinnosta- Anonyymi
Nyt näet mitä saa aikaan opamox rauhoittavat lääkkeet
Poistaa ahdistuksen pelkotiloja ja masennuksen
Isotteleva ylimielinen poliitikko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt näet mitä saa aikaan opamox rauhoittavat lääkkeet
Poistaa ahdistuksen pelkotiloja ja masennuksen
Isotteleva ylimielinen poliitikkoJa kun todella sanon että en halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne se vittu pitää
Vaikka mitä itket Haukut uhoot valeet
Ja siinäpä ei kiinnosta mitä vittua minä siitä enää kuten teistäkään tuntemattomia olette nyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun todella sanon että en halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne se vittu pitää
Vaikka mitä itket Haukut uhoot valeet
Ja siinäpä ei kiinnosta mitä vittua minä siitä enää kuten teistäkään tuntemattomia olette nytOsaan minäkin olla tunteeton välinpitämätön nyt teitä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647