Veljekset Keskinen ja sen ympärille muodostunut yritysrypäs autioitti Seinäjoen keskustan!
Veljekset Keskinen autioitti Seinäjoen
16
409
Vastaukset
- Anonyymi
Minä luulin, että se on se Ideapark.
- Anonyymi
Sinä luulit väärin!
- Anonyymi
Nyt oli kyllä niin kaukaa haettu trolli ettei voi kun nauraa
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa! Keskinen tuhosi Seinäjoen kasvun houkuttelemalla veromarkkoja Tuuriin.
- Anonyymi
Veromarkkoja houkutellaan satojen kilometrien alueelta. Kun on hotelli ja iso leirintäalue tivoleineen. Kun ajan etelästä pohjoiseen , ajan kerran vuodessa Tuurin kautta.
- Anonyymi
Seiparkki sen autioitti
- Anonyymi
Pytyttäkää sitten oma tivolli, jos se siitä on kiinni.
- Anonyymi
Se kuka synnytti koko maapallon, niin aiheutti Seinäjoen autioitumisen.
- Anonyymi
Onneksi olkoon avaaja! Voitit juuri Vuoden tyhmin avaus ja heikoin trollaus- palkinnon!
- Anonyymi
Seinäjoen autioitti sen tyhmät päättäjät.
- Anonyymi
Veljekset Keskisen huoltoasema, Onnenliekki, aiheutti sen , että myös Seinäjoen, Ilmajoen sekä Jalasjärven ABC:t ovat lakkautusuhan alla!
- Anonyymi
Salli mun nauraa. hoho, heh, hih hooooooooo
- Anonyymi
Seinäjoen keskustan autioitti liikennejärjestelyt ja parkkipaikkoja puute
- Anonyymi
Kyllä oli niin edullisia vaatteita Keskisen OutLet myymälässä.
Ei kannata ostaa Seinäjoelta mitään.
Tankkaus viel päälle.
Kyllä tuli säästöä.
Taas viikon päästä ostoksille ja syödään pitsat..
Kannattaa - Anonyymi
Tuuri ja Veljekset Keskinen senkun laajenee Seinäjoen kustannuksella, muutetaan kaikki Tuuriin!
- Anonyymi
Vesan henki haisoo, onkohan syöpä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595