Uusin puoluegallup

Anonyymi-ap

59

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisikohan PS ylivoimainen ykkönen tällä hetkellä, jos se olisi jatkanut velaksi elämistä ja jakanut holtittomasti rahojamme ympäri maailmaa, kuten SDP ja Sanna Marin teki, sitä tässä mietin? Mut onhan Amerikassakin ihan helvetin tyhmiä ihmisiä, kun Trumpin kaltainen pääsee toistamiseen presidentiksi, osa ihmisistä on vain hiukan yksinkertaisia ja lyhyt muistisia.

• Anonyymi

Aivan totta,Persujen idoli Trumppia äänesti vain vajaaälyiset

• Anonyymi

Sanna sitä ja Sanna tätä? Millään omilla tekemisillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa? Eikös tämä nykyinen hallitus ota tänä vuonna lisää velkää 12 miljardia?
      Mutta se taitaa olla Ahtin ja Sepon vika?

• Anonyymi

Sannahan tämän talouden syöksyn aiheutti laittamalla maan kiinni koronan aikana ja työntämällä ilmaista rahaa etelänmaille. Esimerkiksi Ruotsi teki toisin ja talous kukoistaa.
        Sanna sai Suomen metsätkin päästölähteiksi, kun samanlaiset metsät ovat Ruotsissa hiilinieluja.
        Kännissä ja krapulassa kun päätöksiä tehdään, niin jälki on sen mukaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sannahan tämän talouden syöksyn aiheutti laittamalla maan kiinni koronan aikana ja työntämällä ilmaista rahaa etelänmaille. Esimerkiksi Ruotsi teki toisin ja talous kukoistaa.
        Sanna sai Suomen metsätkin päästölähteiksi, kun samanlaiset metsät ovat Ruotsissa hiilinieluja.
        Kännissä ja krapulassa kun päätöksiä tehdään, niin jälki on sen mukaista

Aina vaanko se sanna vaikka ei ole ollut politiikassa aikoihin ikävä kyllä, sillä silloin suomessa menisi paremmin kuin nyt. Unohdit että silloin aikoinaan persut ja kokkareet myös itse vaativat tukipakettia yritysten pelastamiseksi.

• Anonyymi

Sannan tekemisillä ja tekemättä jättämisillä on hyvinkin suuri merkitys, mitä nyt joudutaan tehdä, vaikka se pahalta tuntuukin.

• Anonyymi

Olipa se Sanna erinomainen kun sai koko maailman asiat sekaisin.
      Koskas Taakaleet korjaa asian?

• Anonyymi

Korjaus parempaan ei tapahdu hetkessä, vahingot niin suuria, nyt ei auta kun pysyä vahvana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus parempaan ei tapahdu hetkessä, vahingot niin suuria, nyt ei auta kun pysyä vahvana.

Niin... Koulutuksesta ei leikata, velanotolle loppu ja kertakaikkiaan se ei meille käy että pienituloisilta leikataan.

• Anonyymi

Woman f*cks entire country. Raaka domina oli, nyt on orgiat juhlittu ja takaisin sorvin ääreen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Woman f*cks entire country. Raaka domina oli, nyt on orgiat juhlittu ja takaisin sorvin ääreen.

Kyllä mä mieluummin panisin Sannan kans ku jonkun Taakaleen.

• Anonyymi

Saksassa demarit romahti rähmälleen. SDP on Wokettajien puolue ja nehän on potkittu maailmalla hevon vit-tuun.

• Anonyymi

Pääsee kuitenkin hallitukseen toisin kun natsit

• Anonyymi

Niinku MISSÄ esimerkiksi?

• Anonyymi

Mikset sä tapa ittiäs ku elämä on nuon vaikiaa koko ajan? Win win.

• Anonyymi

Ihan normi tulos kunnallisvaali gallupissa, PS ollut aina neljännellä sijalla läpi historian. Eduskuntavaalit on ihan eri juttu. Kepu pitäköön siltarumpunsa.

• Anonyymi

Joo..... että te olisi edes halunnu.....

• Anonyymi

Hienoa, että äänestäjät tajuaa persujen saamattomuuden. Pelkkä vastustaminen ilman yhtään saavutusta, ei onneksi mene äänestäjissä ikuisesti läpi. Mahdollisuus persuilla oli ja meni.

• Anonyymi

Naamiot on riisuttu. Perussuomalaiset eivät ole työläisen eikä pienen ihmisen asialla.

• Anonyymi

SDP ei ole Suomalaisten asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SDP ei ole Suomalaisten asialla.

Mutta näkyvät menestyvän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta näkyvät menestyvän.

Antin lupaukset on yhtä tyhjän kanssa, velaksi voi jotain toteuttaa, kun valtion velan määrällä ei ole heille mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antin lupaukset on yhtä tyhjän kanssa, velaksi voi jotain toteuttaa, kun valtion velan määrällä ei ole heille mitään merkitystä.

Ei näytä persujenkaan velalla saatavan yhtään mitään hyvää aikaan vaan ihan päinvastoin???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä persujenkaan velalla saatavan yhtään mitään hyvää aikaan vaan ihan päinvastoin???

Aha, mee töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, mee töihin.

Olen kuule aikani tehnyt töitä. Luulisin, että olet tukirahoja elämässäsi käyttänyt huomattavasti enemmän kuin minä. Luulen, että olen sinunkin, yhteiskunnalle aiheuttamiasi kuluja maksanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuule aikani tehnyt töitä. Luulisin, että olet tukirahoja elämässäsi käyttänyt huomattavasti enemmän kuin minä. Luulen, että olen sinunkin, yhteiskunnalle aiheuttamiasi kuluja maksanut.

"Aikani tehnyt töitä", heh niin varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aikani tehnyt töitä", heh niin varmaan.

Sulla taitaa olla lusuhousut päällä aamusta aamuun😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, mee töihin.

Persujen saksipolitiikan johdosta ennätys työttömyys

• Anonyymi

Persut ovat lihapäitä ja Venäjä-mielisiä.

• Anonyymi

Käykö sisäministeri rantaselle kohta kuten junnilalle. Ministeriä vaihdetaan? Persut ovat yhden asian puolue ja samalla pilataan suomalaistenkin pärjääminen saksituksella. Ei riittänyt että maahanmuuttajan pitää tienata 1600€ kuukaudessa että saa olla suomessa. Jäljellä on enää pelkkä rasismi.

Voiko ”lakia rikkonut ministeri” istua hallituksessa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011080202.html

• Anonyymi

Voiko 80% Eurooppalaisista olla väärässä, että maahanmuutossa ollaan epäonnistuttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko 80% Eurooppalaisista olla väärässä, että maahanmuutossa ollaan epäonnistuttu?

Mutku rasismi ja sakset, ei helvetti!🤭🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutku rasismi ja sakset, ei helvetti!🤭🤣

Eipä ole missään maassa persujen kannatus 80%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole missään maassa persujen kannatus 80%

Olisiko siihen kyselyyn vastannut jotkut muutkin, kun persut? Olisiko ne semmosia piilo " rasisteja", jotka ei vain tohdi sanoa ääneen mielipiteitään, leimautumisen pelossa?

• Anonyymi

Luuleeko nämä nillittäjät, että tuet säilyy edes tällä tasolla tulevaisuudessa, jos 3 maista tänne rehataan lisää elätettäviä. Luulisi tuon nyt tyhmenpikin tajuavan, miten siinä käydään.

• Anonyymi

Hei se mamu kortti meni jo silloin kun maahanmuuttajille asetettiin 1600€ tuloraja. Onko vielä jotain viisaita kommentteja?

• Anonyymi

Nyt meet hetkeksi nukkumaan. Sulla tuloo vaahtua suusta.

• Anonyymi

Jonku persun päivä mennyt heti aamusta pilalle kun jokapuolelta potkitaan

• Anonyymi

Vasemmisto ( kepu, sdp, vihreät, vasuriliitto) haluaa rajan auki venäjälle. Kimmo Kiljunen nokkamiehenä. Siinäpä oivat venäjän nuolijat.

• Anonyymi

Sitä Itä-Suomen Persutkin haluavat, halpaa bensaa, tupakkia ja viinaa rajan takaa.
        Samalla reissulla voisi käydä kyläilemässä vaimon sukulaisia tai tervehtämässä Sortavalan huoria.

• Anonyymi

Koska ainoa osaaminen on ”ottaa kantaa”, ilman ainoaakaan vaihtoehtoista järkevää ehdotusta, niin seuraus on onneksi ajan kanssa tämä. Onneksi äänestäjät alkavat oivaltamaan aatteen tyhjyyden.

• Anonyymi

Ministeri Juuso lähti käpykaaartin kun vaalit tulossa.Palaa sairauslomalta sopivasti vaslien jälkeen huhtikuussa kun leikkauksista ilmoitetaan.

• Anonyymi

Kuinkas se nyt niin? Lähtihän se Sahurikin muutamaksi kuukaudeksi saikulle
        kun oli kännissä töpeksinyt. Ja nyt erotettuna kelpaa taas Taakaleiden listoille kun ei
        ketään muuta saada. Ryhdikästä toimintaa. Niin ja Isämmmaallista.

• Anonyymi

Täällä taas suu vaahdossa haukutaan persuja, voi teitä ressukat, ottakaas päivänokoset välillä, niin helpottaa, se ei maksa mitään, niin onnistuu teiltäkin.

• Anonyymi

Voi taatana! Aina samoja kiusatahan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä kiusaat, minä luulin teitä paremmiksi ihmisiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sä kiusaat, minä luulin teitä paremmiksi ihmisiksi?

Se on katos näillä sitä parempaa kiusaamista, pelaavat eri sääntökirjalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on katos näillä sitä parempaa kiusaamista, pelaavat eri sääntökirjalla.

NIIN TAATANA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän persut ovat itse sen aiheuttaneet toimillaan ja tälläkin palstalla huutelemalla että porukka alkaa antaa takaisin ja rääväsuiden arvostus normaalien ihmisten silmissä laskee jos jatkuvasti syytetään asioista muita. Varsinkin yksi molopää ottanut mallia amerikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän persut ovat itse sen aiheuttaneet toimillaan ja tälläkin palstalla huutelemalla että porukka alkaa antaa takaisin ja rääväsuiden arvostus normaalien ihmisten silmissä laskee jos jatkuvasti syytetään asioista muita. Varsinkin yksi molopää ottanut mallia amerikasta.

Niin mutta ku Kepu....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi vassarit ei meuhkaa ja ulise koskaan.🤦‍♂️

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi vassarit ei meuhkaa ja ulise koskaan.🤦‍♂️

Persuilta on pelkkää kärjistämistä eikä mitään yhteityökykyä muiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuilta on pelkkää kärjistämistä eikä mitään yhteityökykyä muiden kanssa.

Onneksi vassarit on niin joustavia ja yhteistyö kykyisiä.🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi vassarit on niin joustavia ja yhteistyö kykyisiä.🤭

Persuthan eivät kuuntele edes asiantuntijoita missään mikä sotii omaa ideologiaa vastaan. Venäjän meningillä mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuthan eivät kuuntele edes asiantuntijoita missään mikä sotii omaa ideologiaa vastaan. Venäjän meningillä mennään.

Vassarien tuoma "asiantuntija", ei helvetti, kuolen nauruun!🤣

• Anonyymi

Pari kalluppia Ps 11% Kepu 14%
      Ps 13% Kepu15%
      Hyvä näin ja persut tippuu vielä lisää

• Anonyymi

Persut on elämänsä persemäen liukkaimmassa kiidossa.

• Anonyymi

Taulukauppiaitten puolueesta yksi karkasi Perussuomalaisiin. Kiäh, kiäh !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe