"Köyhyys- tai syrjäytymisriskissä olevien henkilöiden määrä kasvoi 57 000 henkilöllä vuonna 2023. Riskissä oli 16,9 % kotitalousväestöstä."
"Lasten köyhyys- tai syrjäytymisriski kasvoi 14,1 %:sta 17,3 %:iin. Yli 75-vuotiaiden riski puolestaan pieneni."
https://stat.fi/julkaisu/cm1hepbcn62b107w03plmxg8u
Suomi sai täsmälleen sitä mitä tilasi
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
sdp- on perseestä
- Anonyymi
Valitettavasti tuolla politiikalla on ollut laaja konsensus läpi koko poliittisen kentän, jossa lapset ja nuoret ovat olleet suurimpia häviäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti tuolla politiikalla on ollut laaja konsensus läpi koko poliittisen kentän, jossa lapset ja nuoret ovat olleet suurimpia häviäjiä.
Tämä hallitus on kyllä kaiken huippu .Työttömyys lisääntyy ja nämä hoitaa työllistymisen edistymistä paikallista sopimista lisäämällä ja tekemällä irtisanomisesta ilmoitusluontoisen ja kaiken kukkutaksi toimet tehdään työttömyysturvaa alas ajaen. Kauhukabinetti on nimensä veroinen toimissaan.
- Anonyymi
NATO ON SUOMEN KATO nyt jo Kokoomus apinat haastelee että eläkkeet alas ja sosiaaliturva pois että saadaan vitun torrakoita ostettua lisää ,usa helevettiin maastamme tämä maapallon suurin ROISTOVALTIO JA KOKOOMUS PASKA SAMAAN KYYTIIN
- Anonyymi
Tuon kaiken sai aikaan Sanna Marinin hallitus. Joka toisin väittää ei osaa lukea tai ei ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Leikataan ja lisätään rahaa aseisiin ja Ukrainan tukeen,tolkuttomasti!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450