Miljoonakupru

Anonyymi-ap

14

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi tuo kuin huumeiden myyminen nuorille, moni elämä tuhotaan ja vielä niiden uhrien lastenkin elämät.
      Hirteenhän nuo joutaisivat kaikki.

• Anonyymi

Äijä lähti Alpeille pakoon, kun tiesi mitä on tulossa vaimolle tulevaisuuden päiville.

• Anonyymi

Kuka lähti alpeille? Toinen tuomittu lienee Porissa ja toinen melko lähellä Poria

• Anonyymi

miljoona vielä pieni kun 15-20 miljoonan kuprukin tehty aikanaan.

• Anonyymi

Kailajärven kupru oli vielä suurempi. Nyt pitää enää miettiä onko typerien putsaaminen ylimääräisestä oikeastaan rikos?

• Anonyymi

Sillä rouvalla oli jo entuudestaan päällä ehtoollinen. Oli kuulemma saanut Kuusisen kanssa puhallettua 2M sijoittajilta johonkin rannekkeeseen, joka piti olla vanhemmille ihmisille tarkoitettu. Ei siis ihme, että oli edellisvuonna tienannut 250th ja pääsi kateellisten listoille lehteen.

• Anonyymi

Kunnon konnia, jää kyllä Jolenen asiakkaat toiseksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon konnia, jää kyllä Jolenen asiakkaat toiseksi :D

Uistinnaamat ei ole niin kovia kuin haaveilevat olevansa :D

• Anonyymi

Millä meriiteillä muuten Sveitsiin valmentajaksi? Vai onko sielläkin siis junnu valmentaja??.

• Anonyymi

Mitä lie siellä tekevän? Varmaan tallettaa isoja rahoja omasta työstää ja samalla vaimon, sekä pojan huijaamat rahulit varmaan talteen.

• Anonyymi

Miten niiden poika tähän liittyy? Tuskin edes mies liityy, eihän ollut edes tuomituista?
        Vaikka kummasti rouvan yritys vaihtui miehen nimiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niiden poika tähän liittyy? Tuskin edes mies liityy, eihän ollut edes tuomituista?
        Vaikka kummasti rouvan yritys vaihtui miehen nimiin.

Siten liittyy, että oppi tuli kotoa. Poika koijasi teinejä paitojen ja vapen myynnillä.

• Anonyymi

Rouva saanut poistettua kaiken somen itsestään pois nettin ihmeellisestä maailmasta.

• Anonyymi

Mulla on pisnis-idea, tarvitsisin pari rahoittajaa ja rahaliikenteen hoitajaa mukaan. Espanjaan kun eläkkeelle niillä rahoilla…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60