Vaaliehdokkudesta

Anonyymi-ap

En varmasti äänestä sellaista miesehdokasta kenellä on korvakoru toisessa korvassa . Jotain ällöä se vaan ilmiantaa kantajastaan .

11

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähintään yhtä ällöttävää on lähteä ehdolle konkurssikypsän liigaseuran puikoista. Oksettavaa...

• Anonyymi

Jokerit.

• Anonyymi

Nenälävistys olisi liikaa.

• Anonyymi

Joo ja ammatti seksologi

• Anonyymi

Tai seminologi....

• Anonyymi

Ja sellainen jolla rengas joka levittää korvanlehteä . Oon nähny sellaisen joka oli ottanut pois sen renkaan niin korvanlehti oli kuin sekahedelmän joku päärynä , reikä vielä keskellä

• Anonyymi

Näistä Kuntaliitoskunnista,ei taida löytyä ehdokkaita,vaikka löytyisikin niin ei varmaan kahta enempää.Nämäkin olisivat varmasti Liitoskuntansa tappajia,eli Kokoomus ja SDP. Jossakin merkittävässä virassa Asuinkunnassaan joita hiljainen yhteisön jäsen joituu pakonomaisesti äänestämään lastensa/työpaikkansa takia..

• Anonyymi

Äänestysprosentti nousee?

• Anonyymi

En varmasti äänestä Aurinko-ajan eläneitä Isiä ja Isoisiä/Äitejä ja Iso äitejä jotka ovat eläneet kulta-ajassa.Nyt vielä saavat jatkaa elämistään Eläkeläisenä/Eläkeellä Kaupungin/Kunnan/valtuustoissa,Vieläpä suurella eläkeellä.
      Nämä kun eivät osaa ajaa kuin etujaan/VINKUEN/ omia palvelujaan.

• Anonyymi

Ompas paljon persujen äänestäjiä ketjussa.

• Anonyymi

Vaaliehdokkaasta!.Merikaarosta. Pitäisi saada 1300 asukaan kylään ehdokas joka
      toisi edes "Neuvola "palvelut takaisin,kylään. Kaupan kera.! Vaasalaisten tulevie ehdokkaiden ei pidä kaikkia euroja jakaa Sundomin Yhteisölle/heillä kun tuloja ropisee,2400 asukaan+saaristo-asukkat.75% kieli- lisien kautta.Merikaaronkin tulisi laittaa Ruotsinkielinen koulu jonka voisi euroittaa Vaasan Sähkö /uusi-omistaja. 30 vuotta sitten kylä oli nouseva,juuri palvelujen takia,palvelut meni jäljelle jäi "NUOHOOJA" palveluineen.
      Samalla kun meni palvelut /Asuntojen hinnat romahti,moni varmasti hävittäisi omakotitalonsa,jos se olisi yhtä helppoa kuin silloin Merikaartoon rakentaminen.
      Joku kirjoitikin:Suomessa on pienempiä kuntiakin kuin Merikaaron kylä väkiluvultaan,
      Saavat kuulema pienet kunnat,valtion tulontasaus lisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60