Paikallisella rauhanyhdistyksellä edesmennyt puhujaveli muistutti usein katajaisen kansamme kohtaloista Jumalan luomistyössä. Henki asuu lopulta pohjanmaalla, sanoi hän. Tämä oli siis epistola kansallemme täällä pohjolassa. Seuroissa oli paljon parannuksen tekijöitä ja kiitosäänetkin kaikuivat. Nyt tilanne on eri. Tätä ihanaa epistolaa ei enää kuule, kiitosäänet ovat vaienneet ja monet luopuu uskosta. Tarvittais taas väkevää saarnaa, jotta herätyksen ajat palaisi!
Epistola katajaiselle kansalle Jumalan valtakunnassa
Anonyymi-ap
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Se kun vain aletaan saarnaamaan.
Ei kukan estä. Latu on vapaa.
Mutta ei irtoa kuin heikkoja herjoja.
Ei tule herätystä, pelkästään tympii vain. Hengi leppää pohjan maalla.
- Anonyymi
Hengi leppää nyt myös Togossa ja Ghanassa, Hengeä ollaan kovaa vauhtia kulettamassa pohjanmaalta poijes. Me emme saa antaa sen tapahtua!
Anonyymi kirjoitti:
Hengi leppää nyt myös Togossa ja Ghanassa, Hengeä ollaan kovaa vauhtia kulettamassa pohjanmaalta poijes. Me emme saa antaa sen tapahtua!
Aamen! Veli puhhuu kalliita sanoja nyt!😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 601993
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361