Sain tietää, että mieheni on pettänyt minua. Tätä on nyt käsitelty pariterapiassa. Mieheni mielestä pettämisessä ei ole mitään väärää, koska tunteita ei ole pettämisessä mukana, vaan se on pelkkää s eksiä. Miksi sitten oon ihan rikki ja itken vaan?
Olen täysin rikki
9
601
Vastaukset
- Anonyymi
Siis olisi hänelle sama vaikka kävisit paneksimassa jonkun kans jos ei oo tunteet mukana.
Ainakin siltä vaikuttaa.- Anonyymi
Näin hän väittää. En tiedä sitten, jos olisi tosipaikka.
- Anonyymi
"Pettämisessä ei ole mitään väärää, kun tunteita ei ole mukana".
Tuohan kertoo kaiken. Hän ajattelee vain itseään eikä esim sinua tai muita naimisnaisiaan. Vain narsisti on tunnekylmä.
Mitäs, jos hankkisit pahvilootia ja laittaisit hänen tavaransa niihin ja käskisit häipyä? Aiotko pilata loppuelämäsi tuollaisen kanssa?- Anonyymi
Mietin just, että nakkaanko pihalle, vai vieläkö yritetään pariterpian avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin just, että nakkaanko pihalle, vai vieläkö yritetään pariterpian avulla.
Yksilöterapia parempi.
- Anonyymi
Vahingossa sait tietää vai ihanko mies halusi keventää omia ajatuksiaan kertomalla? Aika monet aikuiset eivät ole kosketuksissa omiin tunteisiinsa ja toimivat automaatiolla kuuntelematta niitä...
- Anonyymi
Miehesi kuulostaa ihmiseltä, joka ei ota vastuuta käytöksestään tai tunteistaan. Toivottavasti et tee tunnetyötä hänen puolestaan, koska sitä hän varmaan sinulta odottaa.
- Anonyymi
Vaikuttaa narsistilta. Katso mitä tapahtuu, jos sanot itse käyneesi vieraissa. Todennäköisesti haukkuu sinut huoraksi, jakorasiaksi yms.
- Anonyymi
Pettäjä ulkoruokintaan, jo eilen! Tänään viimeistään.
Sinulla on VELVOLLISUUS itseäsi kohtaan olla hyväksymättä pettäjän käyttäytymistä. Teoistaan ihminen tunnetaan, ei lässytyksistä joita tietää toisen haluavan kuulla.
Nyt järki käteen , omanarvon tunto ja itsekunnioitus etusijalle! Tiedät itsekin että vastaasi tulee ihminen jonka kanssa voit luottavasin mielin jakaa elämäsi, joka on henkisesti samalla tasolla kuin sinä ja jonka arvot vastaavat omiasi.
Tiedät että sellaisia ihmisiä ON olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657