Muovipussien hinta on noussut kaupoissa niin roimasti, että mistä kaupasta kannattaa käydä ostamassa muovipussi ostoksille?
Muovipussien hinta
14
226
Vastaukset
- Anonyymi
valtio verottaa siitä nykyään erilailla onko poltettava jäte,toisella lailla kierrätettävä ym...saattaa vielä nousta persut hilluu vielä arkkadian mäellä ne tarvii viinirahaa
- Anonyymi
Ei kannata ostaa mistään käytä koria tai kangaspussia
- Anonyymi
Olen käyttänyt koria ja kangaskassia jo toistakymmentä vuotta ja hyvin on toiminut. Muoviset kauppakassit olisi pitänyt kieltää jo aikaa sitten.
- Anonyymi
En ole ostanut koskaan muovipussia. Minulla on aina kangaspussi mukana taskussa.
- Anonyymi
Kestokassi on IN👍
Nykyaikana on niin helppo paiskata kassi ostoskärryyn tai koriin ja ottaa keräilijä mukaan, kaikki hoituu helposti ostoskassiin🛍
Kassallakin nappiapainelemalla ja kaupasta ulos.
Nopeaa ja kätevää.🤗 - Anonyymi
Onko muovipussien hinta mikä nykyään?Missä edullisimmat?
- Anonyymi
Lidli 0,40 senttiä muualla pääasiassa 20 - 30 senttiä
- Anonyymi
paperi pss, halpaa on.
Kestokassi halvempaa : ) - Anonyymi
Muovipussista saa aina roskis pussin, muuten niitä pitäisi ostaa erikseen iso rulla
- Anonyymi
No ostaa heti kerralla monta rullaa, niin että riittää vaikka loppuvuodeksi roskapusseja. Säästää aika paljon rahaa siinä. Lisäksi kestokasseihin on mukava kerätä ruoat, kun ne kestää eikä hajoile kuten muovipussit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ostaa heti kerralla monta rullaa, niin että riittää vaikka loppuvuodeksi roskapusseja. Säästää aika paljon rahaa siinä. Lisäksi kestokasseihin on mukava kerätä ruoat, kun ne kestää eikä hajoile kuten muovipussit.
Ja tilaa säästyy, kaupan muovipusseja kertyy helposti liikaa, ja ne vie tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tilaa säästyy, kaupan muovipusseja kertyy helposti liikaa, ja ne vie tilaa.
...vrt rulla joka menee pieneen tilaan.
- Anonyymi
Jos ostat 0.4 e hinnalla pari kolme muovipussia viikossa niin pulitat siitä n. 60 e vuodessa.
- Anonyymi
Ketä käyttää enää nykypäivänä muovipusseja, sehän on epäkäytännöllinen, usein liian pieni, hajoaa helposti, ja on kallis. Kestokasseja olen käyttänyt viimeiset varmaan parikymmentä vuotta. Roskapussit kannattaa ostaa rullatavarana, tulee moninkertaisesti halvemmaksi. Kestokassit on aina eteisessä, ilman niitä en osaa kauppaan edes lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635