Mikä meininki Käviksellä

Anonyymi-ap

Onko jo hyvä meininki Käviksellä ?? Ollut lämpöisää ja bubrepoikia liikkeellä.
Lissusta alkuvauhdit ja sitten Kävikselle.

T. Peukku

16

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ei varmaan kauaa enää mene siihen kun käviksen penkillä joku kuorsaa persevako vilkkuen ja toinen kusee kaupan sisäänkäynnille.Hiphei.

• Anonyymi

sen tuuli vei.

• Anonyymi

Ei ole vielä mitään ihmeellistä menoa. Odotellaan lisää, että keli lämpenee.

• Anonyymi

Odottakaa nyt, kuvaukseen sopivat persut tulee takit kääntäen persevako paljaana ja pikkusormi oikeistolaisuuden merkiksi pystyssä lupailemaan päättömiään, kunta ja aluevaaleja varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottakaa nyt, kuvaukseen sopivat persut tulee takit kääntäen persevako paljaana ja pikkusormi oikeistolaisuuden merkiksi pystyssä lupailemaan päättömiään, kunta ja aluevaaleja varten.

on hyvä että sullakin on joku paikka tuulettaa lahoa päätäsi ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on hyvä että sullakin on joku paikka tuulettaa lahoa päätäsi ;D

Minä laho pääni käymme erittäin vähän kävelykadulla vaikka melkein vieressä asunkin. Ja kyllä pysyn erossa näistä oikeistolaisista persuista. Kannatan ennemmin vasemmistoa ja Marinin kaltaisia huippu osaajia politiikassa, Sannaakin nuoresta iästään huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä laho pääni käymme erittäin vähän kävelykadulla vaikka melkein vieressä asunkin. Ja kyllä pysyn erossa näistä oikeistolaisista persuista. Kannatan ennemmin vasemmistoa ja Marinin kaltaisia huippu osaajia politiikassa, Sannaakin nuoresta iästään huolimatta.

"huippu osaajia"
        etkä ymmärtänyt mistä on kyse, no eipä yllätä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"huippu osaajia"
        etkä ymmärtänyt mistä on kyse, no eipä yllätä :D

Etkö persu osaa ymmärtää, ei se kylläkään ihme ole, eikä varsinkaan yllätä.

• Anonyymi

Ei siellä mitään meininkiä ole.

• Anonyymi

Penkit haisee kakalta, ne hampit ei pese itseään eikä vaatteitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Penkit haisee kakalta, ne hampit ei pese itseään eikä vaatteitaan

Mieti sitä sitten, kun oikeistolaisia kuvataan siisteinä ja sivistyneinä. Purra siisti ja sivistynyt🤔

• Anonyymi

Lissun kulmilla hyvä meininki aamuisin. Kauppa käy.

• Anonyymi

Sielläkö se persujen vaali teltta on pystytettynä. En nyt ole aivan varma, onko paikka persu tai kokoomus teltalle se sopivin paikka äänien kalastukseen.

• Anonyymi

Täällä ei saa mainostaa Katkokävelyn SM-kilpailuja.

• Anonyymi

Leipä-Raijalta käsidesit kisavoiteiksi niin hassuja tilanteita ja ölinää riittää, sossunlikat pesee kalsarit ja keittää kahvit.

Palkintoja ei jaeta koska ne jo vedetty naamariin, mutta korvaushoitoja saa edelleen.

• Anonyymi

Olen jo ilmoittautunut Katkokävelyn SM-kilpailuihin kävelykadulle.
      Toivotaan, etten silloin ole katkolla, kun kilpailu on. Menee voitot sivu suun.
      Kilpailun jälkeen voin tai menen katkolle huilimaan Diapam-kyllästykseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60