10 murhaajaa vapautuu tänä vuonna, arvatkaa moniko noista on päätynyt tekemään kirveellä muutakin mitä polttopuita tai veistelemään hirsiä?
Kymmenestä viisi on tehnyt murhan käyttäen kirvestä.
Kirves on vaarallisempi mitä hirvikivääri.
Ei siis ihme että Eppu normaalin elämänkuvaan on istahtanut suomalainen melankolia.
https://www.youtube.com/watch?v=4BXSkigN45w
AV
Tietoisku by kirves
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kirveelle töitä gubbe
- Anonyymi
Olin lähellä kun siellä Perämeren liepeillä sattui se yksi insidenssi. Väitän että järjestelmä tietää lähes aina etukäteen vakaviin henkirikoksiin syyllistyvien potentiaalisen vaarallisuuden kun nehän on paatuneita rikollisia. Järjestelmä siis mahdollistaa sen että vielä edellisiäkin ihmisoikeusrikoksia vakavampia keissejä ilmaantuu. Päästetään oikein vapaalle jalalle, odotetaan pari kuukautta tai kenties vähemmän, ja sitten rikos uusitaan ja päädytään takaisin lusimaan. Siihen vedän rajani että kun turvallisuus pilataan järjestelmän toimesta, niin luottamus koko systeemiin katoaa.
Aika kuumottava aasinsilta musiikkiin. 😅
- Anonyymi
Hui 😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706