https://youtu.be/_738_0NQtYg?si=BpwvnARQVKqgA4A6
Metsämanin videoista näkee, ettei ole muuta seurannut kuin Youtube videoidensa kommentointia ja tuijottanut metsän reunaa.
Myös naamasta näkee miten yksinäinen ihminen metsässä myteröityy ja kaikki vituttaa.
Kyllä Fantilla on paremmat koneet
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
https://areena.yle.fi/1-61742136
Kyllä on - Anonyymi
Kenelle metsäman jurnottaa videoillaan ja kommentoidessaan?
- Anonyymi
Nyt tubettajat ovat pelastamassa Suomen maaseutua ja kotimaista ruuantuotantoa!
Mitä ne seuraavaksi pelastavat, porukalla. - Anonyymi
Meillä tuskin tarvitaan eduskuntaa ja kuntien valtuustoja.
Tilataan kanava, katsotaan videoita ja peukutetaan. - Anonyymi
Silläkö Suomen ruuantuotanto pelastuu kun kävelee metsäautotietä, urputtaa ja antaa tekoälyn ladata Manhattan videon taustalle.
Eikö sinne Manhattanille pidä matkustaa kauppaamaan sitä mitä tuottaa.
Onko kalliilla ostettuja energiarisuja jo lämmön ja sähköntuottajien varastot täynnä?
Metsänomistajien kulutusjuhlaa maksetaan nyt kesään asti. - Anonyymi
Olisi mennyt "Nykissä" sinne kaltaistensa joukkoon, slummiin. Katotaan, kuinka kauan mennee kun poistetaan tämä.
- Anonyymi
Ei kajehita,mestari osaa heruttaa meitä,karjaansa.
- Anonyymi
Kyllä, mutta huolestuttaa vaan Tinden ja Teikun "olen käynyt siellä Volvolla siellä on sukua ja he tuntevat kaikki ja New York ja Italia on ulkomaita" tyyppisien kommenttien puuttuminen.. Vie suolan koko tuosta manin tekemästä suuresta hommasta.
- Anonyymi
Yhdyn avaajaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657