Ovatko salametsästäjät kommunisteja?

Anonyymi-ap

Kun salametsästäjä käy ampumassa eläimen jonkun toisen maalla luvatta, eikö hän hyödynnä jollekulle toiselle taholle kuuluvaa omaisuutta?

Käsittääkseni maa kuuluu sen omistajalle, eläin valtiolle.

Saako kuka tahansa vastavuoroisesti käydä hakemassa esim. talven polttopuut salakaatajan metsästä?

7

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tavallaan ovat mutta mielestäni ovat enemmänkin käpykaartilaisia. Eivät taivu samaan lakiin kuin muut metsästäjät vaan omassa ryhmässään toimivat laittomasti ja salaa eli ihan selviä käpykaartilaisia.

• Anonyymi

No kommareita ja krisuja niille kun on tappaminen nautinto josta saa mielihyvää kun on tapettu puolustuskyvytön eläin ampusivat toisiaan sit
        Kaljalle kehumaan aikaan saanoksiaan .

• Anonyymi

• Anonyymi

Niin, olisihan se sitten tasaveroisempaa, mutta metsänkaato olisi toinen karhunpalvelus luonnolle. Yhdet sekopäät jo tappaneet metsään kuuluvia eläimiä huvikseen, miehisyyttään todistaakseen (tosin näin ovat saaneet vain munattoman maineen) niin sitten jos vielä metsää mennään kaatamaan lisäksi, niin ei hyvä. Ymmärrän tietenkin, että ei yhden asunnon polttopuut koko hehtaarin kaatoa vaadi, mutta jos kaikki toimisivat noin, niin koko Suomi olisi kohta metsätön.
      Ei tuo Lapinlahti ainoa salametsästyspaikkakunta ole. Satakunnassakin olen kuullut huhuja, että äijät käy olematonta miehisyyttään hoitamassa, elukoita tappamalla. Mahtaa olla urhea tunne kun ampuu puolustuskyvyttömän elukan. Noh, samaanhan se menee niilläkin miehillä, jotka vaimojaan hakkaavat. Tosimiehiä. 👍🏻

• Anonyymi

Ovat saatana.

• Anonyymi

Voan kun on oikeen lahkon edustaja niin soap metättee missee halovaa.

• Anonyymi

Uppia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60