Jos ei anna niin ei ole duunaripuolue.
Jos antaa niin ääneni saa.
Antaako perut tukensa leipurien lakolle?
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Me lakkovahtien avustusryhmä, kusiruuttapartiot , annamme lakkoporteilla täyslaidallisen tuen ruiskuttamalla siankusta ja lietettä rikkurien päälle lakkoporteilla.
Talkoo-Taavetti - Anonyymi
Enpä tiijä, mutta antaako Sanna pilhua?
Minkä ihmeen takia jonkun poliittisen puolueen pitäisi tukea jonkun ammattiryhmän/-liiton lakkoa? Mitä se tuki tarkkaan ottaen pitäisi olla? Menisikö koko puolue myötätuntolakkoon leipurien vuoksi?
- Anonyymi
Ammattiliitto ja poliittiset puolueet pitäisi pitää erillään. Mutta näin ei valitettavasti ole, monessa isossa firmassa jyrää nämä vasemmisto ja demari pääluottamusmiehet ja paasaa riistosta. Onneksi myös pääluottamusmiehistä pääsee eroon.... Rahalla. Kohta taas nähdään kun lakkovahdeille sataa kunnianloukkaus syytteitä kun haukkuvat heitä, ketkä tässä maassa haluavat vielä tehdä töitä. Työnantaja se palkan maksaa ei liitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165