Täs ku kohta kortin saa niin ihan pakko kysyä miten sais 70airsalin kilpiin muutaku tekniikkaa vaihtamalla?
viri mopo kilpiin ?!?!?!?!
5
236
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä muuten onnistu kuin tekniikkaa vaihtamalla. Harjoittele ensin ajamaan sillä vakiona. Se pelkkä että osaat mopon hallita ei riitä. Pitää oppia liikennesilmä. Muuten päädyt äkkiä tilastoihin.
- Anonyymi
oon ajellu nyt 6 vuotta ja liikenteessä ajellu kanssa vaikka korttia ei löydy ajan kilpaa ja kyllä tolla crossi pyörällä tulee likenteessä ajettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon ajellu nyt 6 vuotta ja liikenteessä ajellu kanssa vaikka korttia ei löydy ajan kilpaa ja kyllä tolla crossi pyörällä tulee likenteessä ajettua
Kirjoituksen perusteella olisi parempi pitää jopossa vielä pari vuotta apupyörät paikoillaan ja jättää kokonaan se liikenteessä ajelu.
- Anonyymi
Rekisteröinnin yhteydessä tulee rekisterikilpi ja kaks ruuvia?
- Anonyymi
Eli siis kilvet lähteny? Laita kuri putkee ja tarvittaessa prikkoja luistin päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615