Eli jauheliha-kananmuna-ranskalainen sipulikeitto-H2O-yhdistelmää. Se on nyt uunissa. Ainoa haittapuoli on että niiden ainesten kanssa läträily on todella sottaista hommaa käsille. Tällä kertaa mulla on hamppareita joiden väliin tulen työntämään tuon yhdistelmäni. Lisäksi on salaattia ja voisin itse asiassa pistää väliin vielä juustoviipaleita. Ketsuppia mukaan, luonnollisesti. Majoneesia en omista, pitäisi kokeilla. Oon tää käyttäjä, tai pikemminkin kirjoittaja -💊-. Aina ollutkin. En muista oonko pistänyt kyseistä nikkiäni aiemmin jakamieni ruokaohjeiden yhteyteen. Viimeksi mulla oli hot doggeja mutta niiden pinta-ala oli halkaistuna sen verran rajallinen että teki tiukkaa saada lisukkeet niiden väliin. Siksi hamppareita tällä kerralla niiden sijaan. -💊-.
Tein taas "sitä"
10
185
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta ei ollenkaan huono suunitelma.
- Anonyymi
Oltermannini vaporisoitui juuri mikrossa 😱! Siitä ei oikeasti jäänyt melkein mitään jäljelle. Minuuttikin on liian pitkä aika mikrossa tälle lämmitykselle. Sulatejuustosiivut olisivat ihanteellisimpia hampurilaisen väliin. -💊-.
- Anonyymi
Siitä ranskalaisesta sipulikeitosta tulee järkyttävät ilmavaivat. Joskus aikoja sitten sitä kun kanssa laitoin kun tein mureketta.
En tiedä mikä ainesosa sen tekee mutta 🤢 Hyvää on toki ja käy juuri "maustamiseen".- Anonyymi
Se on siinä tietysti riskinä. Oma vatsani bufferoi ihan mukavasti sitä vastaan, mahdollisesti siksi koska syön joka päivä noin 7 kpl valkosipulinkynsiä. Sanoisin että se on terveellisin ruoka mitä mulla on. Poistan silti kuumentamalla niiden väkevyyden enkä tiedä viekö se niistä tehoja. Myrkkyähän se on raakana. Vatsani on meinannut olla turhan lepotilassa näinä päivinä joten hyvä vaan jos tuo ruokani provosoi eli aktivoi vatsaani. 1 x keittopussi, 400 g jauhelihaa, 2 x kananmuna, 1 - 1,5 dl vettä. Vesi menee silmämääräisesti. Kuumennus uunissa. Ehkä olisi helpompaa käyttää puulusikkaa ainesten sekoittamiseen ja sen mössön voisi painella uunipellille lätyiksi sen kanssa, jotteivät kädet likaannu. Jauhelihasta irtoaa ilkeästi irtopaloja sormiin jos sen homman tekee käsin. -💊-.
- Anonyymi
Näköjään 400 g jauhispaketti riittää lähes täydellisesti kahdeksaan valmishamppariin. Yhdessä pussissa on neljä hampparia. Pikkuisen jää vajaaksi viimeinen hampurilainen suhteessa lihaan mutta eipä sillä niin väliä. Pistän kolme oltermanniviipaletta sinne väliin. Minuutti on hyvä aika kun se juusto ehtii sulaa siinä ajassa. Hampparin pohja kylläkin ylikuumenee helposti. Ketsuppini on jääkaapissa joten se viilentää tuota kokonaisuutta. Tietty jos pistää ketsupin tai sinapin mikroon niin nehän ylikuumenevat oikein huolella. -💊-.
- Anonyymi
Mä mietin kans että mun vatsa varmaan turpoaisi liikaa ja lopulta räjähtäisi tuon keiton jälkeen mutta hyvää on sen tiedän mutta ei sovi kaikkien vatsoille. Sipuli ois niin hyvää kun vaan sopisi.
- Anonyymi
Sipuli
Sipuli on aika iso juttu keittiössä, ellei sen haastavin.
Mitä itse olen tullut nähneeksi, niin kiire tuhoaa idean ruoasta, jos kyseessä on sipuli.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipuli
Sipuli on aika iso juttu keittiössä, ellei sen haastavin.
Mitä itse olen tullut nähneeksi, niin kiire tuhoaa idean ruoasta, jos kyseessä on sipuli.
(hihitystä)Ajatelkaa
Jokin merenelävä, nauta tai karitsa ovat simppeleitä keitellä kokoon.
Mutta sipuli?
Sipuli on jokaisen keittiökirkon kulmakiva. Ilman sipulia me emme olisi olemassa.
Mutta mikä keittiössä on pahinta on tylsä veitsi.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatelkaa
Jokin merenelävä, nauta tai karitsa ovat simppeleitä keitellä kokoon.
Mutta sipuli?
Sipuli on jokaisen keittiökirkon kulmakiva. Ilman sipulia me emme olisi olemassa.
Mutta mikä keittiössä on pahinta on tylsä veitsi.
(reps)Joo siis
Jos planeetallamme ei olisi saatavilla oliiviöljyä, tomaatteja ja lehtiä basilikan, niin muuttaisin kuuhun etsimään merisuolaa.
(hirn)
- Anonyymi
Sipuli on todella herkullista mutta täällä myös mahakivuissa varmasti seuraava yö ja päivä ja hirveä turvotus jos sattuu enemmän syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635