Näin kello 09.30 kun VR juna lähti kokkolan asemalta Helsinkiin. Niin yksi nainen vaaleanruskeassa takissa painoi juna ovinappia mutta se ei avautunut ja nainen jäi itkien asemalaiturille. Hän itki todella hyvin. Heitin hymyilevän katseen hänen perään, koska millään muulla en häntä pystynyt sillä hetkellä heittämään.
Juna itkijä nainen asemalla
Anonyymi-ap
4
484
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, tämä juuri on maskuliinisinta mitä täältä löytyy.
Itse olisin käynyt esittelemässä oman kullin kokoa vertaamalla sitä työparin jättikaluun.
Olisin myös muistuttanut saavutuksistani puolustusvoimissa. Olenhan reservissä ylennetty. - Anonyymi
Harmi kun en ollut siellä paikalla nauramassa.
- Anonyymi
Miks pitäis nauraa?
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme itke, vaikka surullisen kohtalomme vuoksi syytä olisikin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890