Vihoviimeinen Asia on uusien virastojen perustaminen! Onko Suomessa valeoikeisto hallitus. Ei uusia virastoja. Vanhat virastot pois, ei uusia tilalle. Suomessa ei todellista johtajuutta. Virkamiesrottien tunkio.
Julkiset menot kuriin!
Sosialismi-kommunisni torjuttava!
EU on sodassa kansallisvaltioita vastaan. EU tukee Etela-Afrikan kommunisteja! EU tukee valkoisten murhaamista.
Ei uusia virastoja! Julkiset menot kuriin!
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tutustupa siihen mitä Argentiinassa tapahtui kun sikäläinen paikallinen persun kaltainen idiootti valittiin presidentiksi. Eipä tullut kansalaisille onnea ja autuutta rajusti supistettujen julkisten palveluiden myötä. kävi lievästi sanottuna päinvastoin.
- Anonyymi
Nyt on kyse Suomesta ja Suomen rikollisista päättäjistä. Päästiin eroon Marinin sosialismi-koronaketku tyranniasta ja saatiin tilalle valeoikeistohallitus joka nyt on perustamassa tähän persaukiseen mutta kalliiseen "onnelaan" lisää virastoja ja toimipaikkoja!
Marinin SOTE suursyömäri laitos nielee valtion varat, ja nyt tämä hallitus perustaa lisää virastoja ja toimipaikkoja että saadaan himmeli "toimimaan".
Samaan aikaan pienyrittäjiä ja yksinyrittäjiä kuritetaan toinen toistaan pahemmilla vedätyksillä. YEL maksu näistä ehkä karvain, joka nousi yli 100% monella yrittäjällä vaikka tulot eivät lisääntyneet.
Älkää ihmetelkö miksi verosuunnittelu on muodostunut niin keskeiseksi elinkeinoksi kun valtio ajaa yritykset konkurssiin.
Tyrannia ei edes soisi että saisi asua vakituisesti kirjoilla omassa vapaa ajan asunnossa. Virkamies haluaa tunkeutua asuntoon tarkastamaan miten siellä asutaan.
Vihreä tyrannia-idiotismi vatii seuraavaksi että vessapaperin käyttö kielletään. Pyyhkikää perseenne käsillä. Suomalainen nyökkää kiltisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450