Sellaista vaan olisin tullut kyselemään, että oletko juuri sinä se, joka on aina tehnyt kaiken väärin?...
Oletko aina tehnyt tämän asian väärin?
9
206
Vastaukset
Toivon mukaan.
- Anonyymi
Mitä jos tekisit vaihteeksi oikein. Eli katse pois omasta navasta.🤷♀️
- Anonyymi
Mitä pitää tehdä väärin että pitää sitä palstalla kyselemän?
- Anonyymi
Hah, jos tarkoitat niitä iltapulun juttuja "oletko tehnyt tämän aina väärin" niin en osaa edes kakkalla käydä oikein. Varmaan jos kuvaisin nukkumistani, niin selviäisi minun nukkuvankin ihan väärin.
>simiti< - Anonyymi
Tekee niin tai näin, tekee aina ihan väärinpäin.
Jasu Kaikkihan myö tehrään kaikki jonkun mielestä ihan väärin..
Minä nostän käden ylös, ja myönnän.
Olen väärintekijä. :)- Anonyymi
Välillä kaikki tekee jotain väärin kukaan ei ole täydellinen mutta yritän ainakin tehdä asiat hyvin ja ajatella muita ja toimia oikein ja tehdä myös työni hyvin. Yritys hyvä kymmenen. 🤩
- Anonyymi
En tee väärin, vaan teen vähän sinne päin. Se on ovelaa, koska ei voi syyttää, ettei olisi yrittänyt. Jos vasemmalla kädellä on yrittänyt, niin ei voi tehdä väärin.
- Anonyymi
Ainakin yksi paljon nuorempi toimi väärin vuosien ajan! Muistutti totaalisesti eksääni ja siksi en halua koskaan tutustua häneen. Pilasi elämääni monen vuoden ajan! Kyse olisi ollut vain kaveruudesta, mutta hän ei saanut suutaan koskaan auki ja siksi aloin voida todella huonosti, koska koin samanlaisen tilanteen jo vuosia aikaisemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645