opastakaa,ps tämämongellma ei saa reagoida.
mitä puoluetta kankaanpääs kannattaa äänestää
13
548
Vastaukset
- Anonyymi
Vassareiden suurin murhe tuntuu olevan Trumppi ja Putin mitä minä olen kuunnellut, ei taida nornaalijärkisiä olla muissakaan puolueissa. En taida jaksaa äänestää.
- Anonyymi
Yritä selvittää asia itsellesi selvin päin. mieti omia lähtökohtiasi, mieti keitä vanhempasi äänestäisivät, he olivat todennäköisesti sinua viisaampia.
- Anonyymi
sä varmaan serkkus kans naimisis kun en saa mitään selvää ,mitä tarkoitat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä varmaan serkkus kans naimisis kun en saa mitään selvää ,mitä tarkoitat
Yritä lukea selvin päin saatat ehkä ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä lukea selvin päin saatat ehkä ymmärtää.
yritäppä sinä samaa.
- Anonyymi
Perus Aku Ankka on kankaanpään suosituin ehdokas
- Anonyymi
Niitä on nyt torilla. Kulkevat puhuen ja ruskea paska lentää hangelle puheesta
- Anonyymi
Saikohan purra noron...
- Anonyymi
Toivottavasti, kroonisen.
- Anonyymi
Ei oikein ole innostusta äänestää ketään. Kiitos hallitukselle siitä.
- Anonyymi
persuille menee ääni.
- Anonyymi
Persuilke ei ääntä ainakaan, kankaanpäässä ainaki persun ehdokkaat yksinkertaisia , vähäjärkisiä suurin osa
- Anonyymi
Honkajoella on kovia perrrsuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804