Jäkä jäkä, tsäkä tsäkä. Pitää ensin varata tilaa normaalille jeskustelulle.
Vaikka, pari riviä. No, helpottaako:)
AV
Ikä, tuo tasapainoa?
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Toisille tuo tasapainoa ja toisille epätasapainoa. Eihän nämä koskaan mene yksiselitteisesti.
- Anonyymi
Iän myötä yleensä helpottaa tietyt jutut mutta uusia vaivoja voi kyllä tulla. 😅 Riippuu nyt minkä ikäisistä puhutaan :)
- Anonyymi
Olen 63 v.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 63 v.
AVOlet nuorempi, mut ei se mitään :)
Itellä on helpottanut iän mukana mielenterveysongelmat sekä Asperger piirteet huomattavasti. On ollut aikaa kasvaa ja kehittyä. Moni suree ikääntymistä, mutta minusta meno vain parantuu vuosi vuodelta.
- Anonyymi
Olen itse nuorempi mutta kuullut tuota samaa monilta ja uskon sen että iän myötä elämän tuskat helpottaa ja hyväksyy asioita eri tavalla ja järki kasvaa koko ajan eikä odota enää ehkä kuuta taivaalta. Hyvä kuulla että sulla on helpottanut olo paljonkin ja meno sen kun paranee, nauti siitä. 💐🤗 Voi hyvin!
Ehkä vähän. Olen mä edelleen tällainen vilunki tärppä (mun entisen kissan kutsumanimi) mutta en mä enää ole niin 110% incel-mies kuin joskus muutama vuosi sitten. Kummasti poistui paineet pääkopasta kun tämä muslimityttö ryösti poikuuteni 2018 ja sen jälkeen olen saanut muistaakseni 9 naiselta.
Iän myötä olen myös hyväksynyt faktan, että mun tulevaisuus kilpa-autoilun merkeissä on lähinnä näytön takana, eli eipä musta tullut oikeaa rralli- tai indycar-kuskia.- Anonyymi
Minäkin sanoisin että tuo se tiettyä tasapainoa ja sellaista kokemusta ettei kaikkeen kaadu aina koko maailma vaan uusi päivä koittaa ja voi voittaakin vielä. Ei ole niin mustavalkoista koko maailman meno ja ihmissuhteet jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635