Ikääntyneitä ei voida hoitaa tulevaisuudessa. Hyvinvointialueilla ei
ole rahaa siihen. Ympärivuorokautinen hoito ei onnistu tulevassa. Kuinka ikääntyneet pärjää sitten? Kotihoitoakin vähennetään.
https://yle.fi/a/74-20148913
Hallitus leikkaa veronmaksajien rahat ja jakaa ne rikkaille, ikääntyneitä ei ole varaa hoitaa
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
?
_____ MITÄ - Teki SDP:n Hallitus -
SDP + LaitaVasemmisto + Vihreät ja VasremmistoKEPU - ? - ?
- Ne OTTI - Yli 40Miljardia VELKA-RAHAA ja SYYTI Ne ULKOMAILLE - !
Suoraan Sanottuna - SDP:n Hallitus -
Antoi VeroMaksajien Rahat "" ilmaiseksi "" - Eikä niitä saada takaisin - !- Anonyymi
purra ottaa 65miljardia velkarahaa ja jakaa ne rikkaimmille samalla hän leikkaa vammaisilta,sairailta ja kaikkein huonoimmassa tilanteessa olevilta.
- Anonyymi
Jos persut on sitä mieltä jätetään aluksi persut hoitamatta.
- Anonyymi
Persujen ongelma on tyhmyys, joka johtaa valehteluun, josta jää tietysti kiinni:
Vantaalaispersu Timo Valtonen söi itse köyhäinavun rahoilla, möi lahjoitusruokia ryösti ja mässäsi rahat, sekä kiinni jäätyään uhriutui!!!- Anonyymi
Huutonaurua persuille.
- Anonyymi
Siinäpä on oikein persun prototyyppi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670