Menkääpä kaikki kynnelle kykenevät tänään Mustarindaan tutustumaan taiteeseeen ja pullakahveille. Harmittaa kovasti, että minä en täältä Kajaanista työesteiden takia sinne pääse. Kertokaa täällä sitten millaista siellä on.
Mustarindaan tänään
Anonyymi-ap
4
312
Vastaukset
- Anonyymi
Taide piireissä on ihanaa.
- Anonyymi
Niin se varmaan on tuolla Paljakan entisellä koulullakin. Tarvii vain olla taitelija ja muut maksaa apurahoja. Sitä tulee monesti ihmeteltyä, että eikös sillä ole mitään väliä, että mitkä on ne työn tulokset.
- Anonyymi
No oliko siellä minkälaista
- Anonyymi
Ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645