Raakaan parran ja sen jälkeen lähdössä kauppaan ja miettii mitä hyvää ostais kahvin kanssa kun palaan kauppareissulta ja mitä hyvää ostais illaksi keksei karkkii suklaata munkin tai viinerin vai mitä eli ehdotuksia tänne
Antakaas viimehetken ehdotuksia
11
178
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikutat typerältä, vedä itsesi jojoon.
- Anonyymi
Vtun läski.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
Jäätelöä.
- Anonyymi
Älä paa nii paljo sitä parfyymia et vaa ite haista sitä
- Anonyymi
Parran? Mun mielikuvissa olet aina ollut parikymppinen babyface. Itse ostaisin Dallas -pullan.
Itse olen vannoutunut hapankorppujen ja juustojen ystävä, pidän myös viinirypäleitä. Pullapisteestä poimisin mukaan muutaman croisantin.
Karkit jätän kauppaan, muille herkkusuille.- Anonyymi
Nyt kahvi plorisee ja ostin sarpin kotipullia ainakin näyttävät hyvän makuisilta
- Anonyymi
Oli kyllä hyvää eli hyvää pullaa ja kahvia ja sitten tupakille ja toinen kuppi kahvia vielä kun sais naista niin elämä olis täydellistä ai ai ai kun on hyvä olo
- Anonyymi
Suklaata eikös se kuulu nyt pääsiäiseen 💛
- Anonyymi
Osta torttua. Torttu on hyvää ja tottakai voit ostaa myös piparia. :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595