Eihän suomalaiset itse mitään tarvitse. Tietenkin annetaan jenkeille kaikki, mitä pyydetään. Siis annetaan, ei myydä.
Se ei haittaa yhtään, vaikka Suomessa sitten maksaisi 40€/6kpl, jos edes kaupassa olisi saatavilla.
Tovon todella, että erehdyn tämän kauhuskenaarion suhteen.
>simiti<
Joko urpopurra lähettää kaikki munat USA:an?
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, kyllä Wanha Wihtahousu läksyttää sitten noita hörhöläisiä tuonpuoleisessa ;). Jokainen ihminen joka luulee ettei karmaa ole olemassa on täyshölmö ja väärässä. +-0, ei sen kummempaa.
- Anonyymi
kenkä-ohjelma tv-yle1 niin kannaytaakohan jotain tennareita huolotaa hireviömääri,mitenkäs itswellä hyvät kenkuliinit Timberlansit saa jotain 160eurolla krsät talvetkin käytössä
- Anonyymi
ei mutta niin hassu juttu vähän kun jos itse en ierdä kehen tyyyöön olisin ihastunut ja sitten tytöt eibvät riwedä minkälainen olisi hauska joku peli.
tietämättömyyttä joo se on viisauden alku... Se on pidettävä kanan kanssa yhteistoimintaneuvottelut. Tuottavuuden pitää parantua. Jatkossa on munittava kaksi munaa päivässä.
- Anonyymi
Murhe pois ei niitä sinne mene ihan turha kuvitella moista.
- Anonyymi
No pääsiäismunia oli kauppa ainakin vielä täysin tulvillaan. Niitä riittää. 🐥🐥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615