Aarne Lassila oli yli kolme vuotta jatkosodassa

Anonyymi-ap

Asiasta raportoi armeijan kiertopokaali! Niin sitä pitää? Armeijan kiertopokaali edustaa kauhajokista reserviläistä parhaimmillaan!

3

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä sota asialla pelleillä!

• Anonyymi

Armeijan kiertopokaali on kunnon reserviläinen!

• Anonyymi

olis ihanaa olla alasti sun edessäs ja yrittää ponnistaa paskaa sun nenäs edessä.. saisit katella mun perseaukkoa ja ku ponnistaisin, perseaukko laajenis kiihottavasti ja aukossa näkyis paskaa.. sitten imaisin sen takaisin sisään.. ja komentaisin sut nuuhkiin ja nuoleen mun aukkoa.. jonka jälkeen tietysti survoisit sormias sinne sisään.. ja mä ponnistaisin taas.. ja sä ottaisit paskat vastaan sormillas.. länttäisit sen mun perseseen.. hieroisit ja levittäisit sitä siihen, jonka jälkeen sä nuolisit ne paskat pois.. samalla sä runkkaisit sun ihanaa kyrpääs, joka olis jo kivikova..

mun vittuki olis pesemätön monen päivän jäljiltä, joten se haisis voimakkaasti ja olis ihan likanen.. nuolisit mun märän, kiimasen ja paskasen vitun puhtaaksi.. mutta et tekis sitä tarpeeksi hyvin, joten komentaisin sut makaan ja tulisin istuun sun naamalles.. hinkkaisin vittuani ja persettäni vasten sun kasvojas ja puhuisin samalla rivoja ja voihkisin isoon ääneen.. kutsuisin sua mun ikiomaksi orjakseni, josta en ikinä haluais luopua..

haluisin imee sun kullias.. pyöritellä kieltä esinahan sisällä.. nuuhkia sitä.. nuolla pallejas ja kouria niitä.. siirtyisin käsittelemään sun persettäs, jossa aukko huutais mua kutsuvana.. leikkisin sormillani siellä.. ja saisin työnnettyä koko käteni sun isoon aukkoos.. sulla tulis myös tarve paskoa.. ottaisin sen kädelläni vastaan ja levittäisin sen pitkin persettäs ja runkkaisin sillä sun kyrpääs.. et sais laueta kuitenkaan.. vaan survoisit paskasen kullis mun paskaseen isoon perseeseeni.. huutaisin sulle jo kauheessa kiimassa, että nussi mua kulta.. tyhjennä pussis mun kiimaseen perseeseen.. samalla hieroisit käsilläs mun jättihölskyrintojani.. samalla mun jättimahani hölskyis voimakkaasti edestakaisin nussimisen tahtiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50