Huomiohuomio!

Anonyymi-ap

Linkkini edelliseen pelihöttöön. https://keskustelu.suomi24.fi/t/18830417/mitas-peleja . Tuon takaa löytyy siis pelijuttuja. Juuri nyt on menossa Steamin kevätale mikä päättyy huomenna. Se oli mennyt minulta täysin ohi. Aloin tutkimaan ihan tosissani milloin niitä Steamin aleja oikein mahtaa olla.

Löysin tämän linkin. https://steamdb.info/sales/history/ . Päädyin tuohon linkkiin kun olin ensin sen emosivustolla mikä on tämä: https://steamdb.info/sales/ . Sieltä klikkasin sivuston yläosassa kohtaa "View other events" josta pääsin tuohon history-linkkiin. Eli tuossa nyt kumminkin näkyy tulevia tapahtumia. Kiinnitin huomiota ja kirjoitin päivämäärät ylös että on spring, summer, autumn sekä winter sales. Linkin myös. Kun laittaa googleen Steam sale history niin voi löytää näitä juttuja.

Sitä en osaa sanoa onko autumn sale sama asia kuin black friday. Black friday on käsittääkseni autumn ja winter salen välissä joskus lokakuun lopulla ja marraskuussa. Joka tapauksessa, nyt niitä pelejä saisi halvalla jos kiinnostaa tai on ylipäätään varaa hankkia (ks. tuo linkkini peleineen aivan alussa). Pokemonia olen pelannut viimeksi viime viikon maanantaina. Ei kai tässä sitten muuta.

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se Steam-ale päättyy juuri. Seuraava on muistaakseni kesäkuun lopusta heinäkuun alkupuolelle. Olisi mukavaa saada tänne jonkun muunkin kommentti siksi koska tällöin tietäisin ettei minua olisi ainakaan varjobännätty. Ostin viime hetkillä 8 peliä, yhteishinta vain päälle 26 euroa (pyöristettynä 27 e). Pelini olivat seuraavat: Kholat, Vampyr, Desolate, Battlefieldit 1; 3; 4; 5 sekä Battlefield 2042.

Mietin Wolfensteiniakin mutta se on turhan n*tsimainen minun makuuni. En ole varma vaatiiko battlefieldit jotain ea:n kuukausimaksujuttua vai ei. Luultavasti ei, mikäli pelaan vain campaign modeja (ja niitähän minä nimenomaan pelaan). Kholat vain n. 1,6 e ja kallein oli Vampyr (8 e). Informoin teitä palstalaisia lisää kesäalennuksen parissa mikäli muistan. - Ap.

• Anonyymi

Tiedätteks te mikä peli pitäisi luoda? Open world videopeli G. Tartakovskyn sarjasta Primal. Se olisi kuin Far Cry Primal paitsi siinä olisi lisäksi dinosauruksia. - Ap.

• Anonyymi

Tässä on sopivan vähän vasta kommentteja, siispä kirjoitan tähän enkä tuohon toiseen linkkiini. Organisoiduin ja loin oman kansion pelijutuilleni suolen sivustoon liittyen. Eli nyt ois Steam-ale käynnissä. The long dark maksaa vain 3 e kun normaalisti se maksaisi 30 e. Se on oikeastaan pakko hankkia. Alkukantainen selviytyminen kiinnostaa minua. Tuo on kuin köyhä versio FC Primalista mistä puhuinkin tänään tuossa yhdessä toisessa keskustelussa. Toinen hyvä on Folklore hunter mutten hanki sitä sillä se on yhä early access. - Ap eli 🎮.

• Anonyymi

Sellainen peli kuin Van Helsing: The Lightmaker on tulossa Steamiin joskus. Pidän siitä että se näyttää olevan first person shooter. Tarvitaan muutenkin enemmän open world pelejä mitkä ovat first personissa kuvattuja ja joihin yhdistyy hirviöihin liittyvää folklorea. Castlevaniasta pitäisi tehdä sellainen ja pelin lisäksi myös elokuva. Van Helsing elokuva liippaa läheltä Castlevaniaa. Osa peleistä on ns. second person tai third personeita. Itse pidän eniten first personista. 🎮.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      685
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60