Hei, NYT on aika puhaltaa yhteen hiileen Varkauden ja Iisalmen perusterveydenhuollon yöpäivystyksen säilyttämiseksi!
🚨Voit allekirjoittaa sen tästä linkistä 👇
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14093?sfnsn=wa&fbclid=IwY2xjawF2fDRleHRuA2FlbQIxMQABHeTT9hivLV0CrDrBdCsni4kY9oX7BhcnRP7BT48CtAVtlrK4K_c2tvaTRQ_aem_uqlR2Unva3NoN_dm1oWHhw
HUOM! Vaikka et olisikaan paikkakuntalainen, allekirjoita silti! Voit olla joskus ohikulkumatkalla Varkauden tai Iisalmen suunnilla ja tarvitset yöllä apua. Sen sijaan, että sinut kuljetettaisiin ambulanssilla Kuopioon, saat akuutin avun paikallisesti.
#tuetaanpaikallista #apulähellä #ensiapu #yöpäivystys #säilytetäänyöpäivystys #varkaus #iisalmi #pohjoissavonhyvinvointialue #kansalaisaloite #varkausnyt
Kansalaisaloite Varkauden ja Iisalmen yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Anonyymi-ap
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kirjoittanut jo kuukausia sitten vaikken ole Iisalmelainen,valitettavasti nimilista ei tule täyteen!!
- Anonyymi
Varkauden jutut ei kuulu Iisalmen palstalle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657