se myy sutta ja sekundaa, sitä pyörittää ulkomaalaisliiga, joka kuuluu mafiaan.
kokkolan gigantti on läpimätä
9
402
Vastaukset
- Anonyymi
gigantin työntekijät lisäävät myytäviin tietokoneisiin ohjelmia, joilla yritetään päästä käsiksi nettipankkiin.
- Anonyymi
Oho, johan pomppas!
- Anonyymi
No, marketti tietokoneissa on kaikenlaisia turhia ohjelmia, jotka vievät tietokoneen muistia.
Jos hankkii tietokoneen pelaamiseen, editointiin, kuvankäsittelyyn, niin kannattaa
hankkia tietokone sieltä, missä voi valita haluamansa komponentit tietokoneeseen.
Tietokonene voi kasata itse tai antaa liikkeen kasata, josta valitsee itse komponentit eli osat tietokoneeseen.
- Anonyymi
Ootteko kuulleet vielä että maapallo on litteä ja rokotteet myrkkyjä?
T persut- Anonyymi
Jotkin rokotteet oikeasti ovat myrkyllisiä. Todistettavasti on joillekin jäänyt elinikäisiä seuraamuksia. Ennen koronaa sai jokin lääkefirma tuomion, ei rokotteesta, vaan jostain lääkkeestä. Miljoona tai miljoonia saivat maksaa. En muista lääkkeen nimeä, voitte googlata.
Ihmisillä testataan lääkkeet käytännössä. Koekaniinit ja tollot ihmiset ensin, ja se ei anna koskaan oikeaa tulosta. Ei niitä ihmisiä ensin vuosikausia seurata, ennen kuin lääke tai rokote päästetään markkinoille. Eläinkokeissa ei eläin kerro miltä tuntuu tai mitä muutoksia ovat huomanneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkin rokotteet oikeasti ovat myrkyllisiä. Todistettavasti on joillekin jäänyt elinikäisiä seuraamuksia. Ennen koronaa sai jokin lääkefirma tuomion, ei rokotteesta, vaan jostain lääkkeestä. Miljoona tai miljoonia saivat maksaa. En muista lääkkeen nimeä, voitte googlata.
Ihmisillä testataan lääkkeet käytännössä. Koekaniinit ja tollot ihmiset ensin, ja se ei anna koskaan oikeaa tulosta. Ei niitä ihmisiä ensin vuosikausia seurata, ennen kuin lääke tai rokote päästetään markkinoille. Eläinkokeissa ei eläin kerro miltä tuntuu tai mitä muutoksia ovat huomanneet.Niimpä niin, litteä maapallo ja sitä rataa…
- Anonyymi
Mitä rokotteet kuuluu Gigantti asiaan,mee hoitoon
- Anonyymi
olkaa polliisit tallinnan laivan laivarannassa hereillä tänään, mika ja mikko suuriaho gigantilta ovt lähdössä, maa polttaa jalkojen alla.
- Anonyymi
kokkolan gigantti ei suostu palauttamaan rahoja, vaikka ovat itse asentaneet rahansiirto-ohjelman
supo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890