Okohan Jasu Putinisti?

Anonyymi-ap

Rupesin vaan tässä pohdiskeleen, että mahtaakohan Jasu olla oikeasti Putinisti, joka täällä vaan naamioituu tavan tavalliseksi hollolalaiseksi yh-äidiksi?

35

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täällä mitään Putinesteja ole. Hybridikeskuksen trolleja anonyymina senkin edestä. Kuten sinä.

Tämä on kopioitu suoraan sisäministeriön sivuilta:

"Keinovalikoimaan voi kuulua esimerkiksi poliittisia, diplomaattisia, taloudellisia ja sotilaallisia keinoja sekä informaatio- ja kybervaikuttamista."
      https://intermin.fi/kansallinen-turvallisuus/hybridiuhat

>simiti<

• Anonyymi

Mä en ole kyllä täällä Suomi24:ssä törmännyt trolleihinkaan

• Entä jos Putin on Jasunisti?

• Anonyymi

Putin kirjoittelee täällä anonyymisti. Näkeehän sen selkeästi ei nimimerkkien/ei rekkautuneiden kirjoituksista.

Kaikki anonyymin kirjoitukset ovat siis putinin kirjoituksia. Välillä hämää ja kirjoittaa asiallisesti.

>simiti<

• Anonyymi

Ai eikö tämä sinun uusin hahmosi mr palstaäijä ollutkaan Lahdesta? Mikä tässä äitiydessä on merkityksellistä? Nyt tarkkana!

• Anonyymi

Kun ei ole argumentteja, aletaan nimitellä putinistiksi. Nimittelyllä pyritään vaan leimaamaan ja vaikuttamaan ihmisiin, että asioita ei kannata seurata monelta kantilta. Tämä on valtamedian ajamaa yksisilmäisyyttä ja yksinkertaisimmat laulavat heti samaa laulua.

• Anonyymi

Niinpä. En ehdi täällä chattailla, yritän rakentaa "chilen oraville" asutusta. Että on tilava koti heillä siihen mennessä, kun naperot saan kotiin hakea. 🥰

Mutta aina herpaantuu, kun tulee muutakin mitä pitää ehtiä tekemään. Sata rautaa tulessa.

Jasu

• Anonyymi

Mutta putin saks enivei

• Anonyymi

Mistäs lähin hän on YH ollut?!??!?!?

• Anonyymi

Ihan siittä lähtien, kun päätti, ettei haksa enää katsella sitö beta-miestä rinnallaan vaan haluaa oikein rikkaan alfa-uroksen, jolla on valmius elättää, ostaa kalliita lahjoja ja luksusta hänelle ja tyttärelleen. Siksi Jasu on täällä sinkkupalstalla ja Mustasusi on tällä hetkellä paras ehdokas hänen uudeksi puolisokseen, koska on varsin varakas ja hyvän näköinen

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan siittä lähtien, kun päätti, ettei haksa enää katsella sitö beta-miestä rinnallaan vaan haluaa oikein rikkaan alfa-uroksen, jolla on valmius elättää, ostaa kalliita lahjoja ja luksusta hänelle ja tyttärelleen. Siksi Jasu on täällä sinkkupalstalla ja Mustasusi on tällä hetkellä paras ehdokas hänen uudeksi puolisokseen, koska on varsin varakas ja hyvän näköinen

Puistatus...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Puistatus...

Älä usko trollia. 😊

Minä en vapaaehtoisesti ryhtyisi yh:ksi. Kyllä se on sitten kuolema joka pakottaa tai miehen vakavasti sairastuminen, ettei kykene. Muutoin tulee olemaan aina ladten isä kuvioissa mukana, aina satoi tai paistoi. Isällä on oikeutensa ja minusta isänä jees. Joten en ole vaihtamassa, kun tykkään muutenkin siitä huolimatta, ettei aina ole vain helppoo liukuu...

Kuuntele ja kattele, kesä tulee. 😛

https://youtu.be/PvQRpV1-ZhY?si=Ak8e9jT6Q1uRzVTe

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä usko trollia. 😊

Minä en vapaaehtoisesti ryhtyisi yh:ksi. Kyllä se on sitten kuolema joka pakottaa tai miehen vakavasti sairastuminen, ettei kykene. Muutoin tulee olemaan aina ladten isä kuvioissa mukana, aina satoi tai paistoi. Isällä on oikeutensa ja minusta isänä jees. Joten en ole vaihtamassa, kun tykkään muutenkin siitä huolimatta, ettei aina ole vain helppoo liukuu...

Kuuntele ja kattele, kesä tulee. 😛

https://youtu.be/PvQRpV1-ZhY?si=Ak8e9jT6Q1uRzVTe

Jasu

” Kyllä se on sitten kuolema joka pakottaa tai miehen vakavasti sairastuminen, ettei kykene. ” Aina voi yrittää tehdä paremmin. Oot äijä kyllä yks puupää

• Anonyymi

Hah, minä en meinaa ikinä ryhtyä yksinhuoltajaksi, niin kauan kun lasten isä osaa kantaa vastuunsa lapsistaan. En alunperinkään olisi tehnyt lapsia lähtökohdasta yksinhuoltaja. Minulle se on tilanne mihin joudutaan ei haluta.

Ja Puttehan on perseestä, minä taas en ole. 😊

Jasu

• Anonyymi

Ei liikaa suolaa niille

• Anonyymi

Puuttini päättää kuulemma yksinään USA:n presidenttiydestä. Tämä on klassista me ja muut-politiikkaa. Ihan niinkuin Amerikka ja länsivetoinen woke-valtamediamme ei muka vaikuttaisi meidän ajatteluumme :D? Eli kaikki poliittisesti inkorrektit näkemykset ovat siis Kremlin juonia, näinhän meille toitotetaan. Enpä jaksa uskoa moiseen.

Se mistä meille pitäisi informoida on poliittiset ja massojen liikehdinnät Euroopassa. Serbia on tällä hetkellä poliittisessa myllerryksessä, samoin Romania. Serbiassa käytettiin LRAD:ia väkijoukkoon ja australialainen uutiskanava mainitsi siitä youtubessa.

Luin sieltä kommentteja ja paljastui että pandemian vastaisten mielenosoitusten aikaan Australiassakin käytettiin LRAD:ia ja aussiviranomaiset lakaisivat kyseisen asian maton alle. Australia on esimerkki täysin mädättyneestä poliittisen korrektiuden värittämästä fasistilandiasta.

LRAD on superkovaäänisen äänen käyttämistä jonka vaikutukset ovat kuin suoraan kauhuelokuvasta. Vaikutukset ovat kuin jotain vahvan kyynelkaasun ja läheisemmin sinappikaasun mukaisia. Mielestäni tuollaisten toimien aikaisten hallitusten jäsenet tulisi kaikki likvidoida.

Ranskassa on jo monet vuodet ollut keltaliivejä mutta sekin on massamedioissa varmasti naurettavan pimennossa ollutta settiä. En toki seuraa uutisia juurikaan joten en tiedä kuinka pimennossa edellämainitut realiteetit ovat. Jos seuraisin, niin ajatusmaailmani ja perspektiivini olisi mahdollisesti vinoutunut.

• Anonyymi

Ai mustasusi ja Jasu on pariskunta okei en tiennytkään ja että ovat yli päänsä tekemisissä mutta mielenkiintoinen tieto monestakin syystä. Sattuipa sopivasti silmään tämä ketju. Ja kohta vielä.

• Anonyymi

Seiska lehti varmaan kohta selvittää tilanteen onko tuo suhde paikkansa pitävä vai ei 🙂‍↔️

• Anonyymi

Kohta Seiskan pääotsikko Jasu ja Mustasusi sinkut palstalta seurustelee, jättipaljastus tai itse asiassa kunnon shokkiuutinen.

• Anonyymi

Heh, ei. Hän ei seurustele kurppien kanssa ja minulla on rakas Nosseni. En halua muita.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, ei. Hän ei seurustele kurppien kanssa ja minulla on rakas Nosseni. En halua muita.

Jasu

Ai mikä on kurppa? Miten se määritellään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mikä on kurppa? Miten se määritellään :)

No vaikkapa minä. Ruma keski-ikäinen nainen. 😅

Jasu

• Anonyymi

Jasu on varmasti monenlaista mutta hänestä ei saa selvää onko lintu vai kala, kovin mukava vai ilkeämpi persoona. Ei ota selvää.

• Anonyymi

Varmaan osaa olla molempia luulen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan osaa olla molempia luulen.

Osaan juu. Mutta mielummin olen kiva, kun kelju. Pitää olla aika ikävää seuraa mulla, että alan keljuksi takaisin ja ylipäänsä.

Mielipiteeni kerron kyllä, eikä se tarkoita että on kelju. Etenkään kun ei ole henkilökohtaista.

Jasu

• Anonyymi

Vaimoni Jazuli nukahti! Tuossa hän nyt kuorsaa ja varmaan ilmestyy taas aamulla palstalle. Jazulilla on kyllä kaksi lasta, mutta he ovat jo aikuisia.

NÄIN ON!

HAHA!

MMies

• Anonyymi

Heh, ollut ikävä taas mua? Mä en itseasiassa kuorsaa. Sierainmaskin kanssa on pidettävä suu kiinni, kun nukkuu. Muuten tulee tukehtumisen tunne. Haukotella voi, ei muuta sen kanssa kun paineella tulee ilmaa nokkaan.

Jasu

• Anonyymi

niimpä niin tyttöjen miwelesrä niniin on joku tähän on joku oikein White Supergasiti... polilaana sitten pwsiaaä hoisamme häntä

• Anonyymi

keppi ja piorkkana kuin sirppi ja vasaraq eli kokoomuas on awwkomua räysin cwnäjää hwh

kun niin nooh olin jooh silämhirviöleikkaukessa ... joku hoitaja toi mehujutun jooh, kun jtotti..varmasti niin...

Sirppi ja vasara keppi ja pirkkn, kokoomus..

• Anonyymi

Yksi riisinjuvä on normiruoka laskuvarjojääkäeillw, tulee säästää ja selvciyrymisräkin armeijallw näin

• Anonyymi

Veey, vcey dangerous people ifd yo mess eith kk and angels..so...

kokeilen opettaa amerikanenglanriakin ikävä-lastallakin..

• Anonyymi

Minä luulin pitkään että Jasu on mies täällä mutta heh onkin nainen siis. Hyvä kun viimein selvisi. 😅👍🏻

• Anonyymi

En tiedä onko nainen vai mies ei mitään väliä mutta kovin on ikäviä ja pahasuisia kavereita ja tuttuja täällä palstalla ilmeisesti eli se lintu kala juttu joitakin oli ihan oikein ei usein saa selvää onko vähän pirullinen vai ok. Seura varmaan ainakin tekee kaltaisekseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko nainen vai mies ei mitään väliä mutta kovin on ikäviä ja pahasuisia kavereita ja tuttuja täällä palstalla ilmeisesti eli se lintu kala juttu joitakin oli ihan oikein ei usein saa selvää onko vähän pirullinen vai ok. Seura varmaan ainakin tekee kaltaisekseen.

B.s.🙄

• Anonyymi

Juu, en ole mies ainaskaan biologisesti aka anatomisesti. Kromosomitkin on naisen. Vieläpä kurppaantuneen. 😅

Ja kyllä nimittelen itse itseäni, koska ei hetkauta yhtään olla kurppa.

Jasu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60