Eikös yrittäjät saaneet koronanan aikana 9 miljardii ylimääräistä koronan sosiaalitukea
Vaikka olisivat voineet mennä töihin, urpo han vaati kokoajan yrittäjille lisää sosiaalietuutta
Jos et usko niin kysy vaikka äidiltä
Äänestä sdp
Eikös yrittäjät saaneet koronanan aikana 9 miljardii ylimääräistä koronan sosiaalitukea Vaikka olisi
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on kun ei..tällä näy latin latia?
- Anonyymi
Onhan sulla omakin ilmainen auto jolla ajat lomatkaykatkin yrityksen piikkiin ilmaiseksi verotta
Vai onko jos ei ole et ole varmaan edes yrittäjä oletkin duunari joka maksaa kaiken tuon loisten kysyin joka vuosi
- Anonyymi
Kaikkiaan yritykset saivat koronatukina vain 2,4 miljardia euroa.
https://yle.fi/a/3-12115110
Noitahan jaettiin sellaisina 100.000 € ja sitä reilusti suurempinakin pumpseina aika lailla summamutikassa. Telkkarista tuttu Huutokauppakeisarikin sai huutokauppahallilleen 100.000 € tosta vaan. Hän tosin perui rahansa, kun yleisö pöyristyi.
Myös kiinteistöväliitäjä Jethro sai 100k omistamalleen yökerholle. Jethro on ollut konkurssissa jo muutamia vuosia, ja on karkumatkalla Kanarialla.
Kyllä Marinin hallitus rahaa viskeli sinne tänne. AIka heppoiset oli perusteet, jolla rahaa sai irti. - Anonyymi
Joku omaosuusinvestointi täytyi olla eli joku hanke? .Sait 100t kun itseinvestointi 50t ehkä.???????
- Anonyymi
Noita itse kustannettuja investoinnin työmääriä pystyy paisuttelemaan aika helposti. Laittaa moninkertaisesti ylimitoitetuksii yrittäjän oman tekemän työn projektiin. Ja kaverifirman laskutuksen kautta tehdään sellaiset summat, että lopputulokset matchaa.
Ihan normaali IT-puolen ohjelmiston vuosittainen 5.000€ ylläpidon laskukin saatiin helpolla naamioitua uudeksi Web-ohjelmistokehitykseksi. Kaikki kelpasi korona-aikana virkamiehille, kun tehtiin asiasta sopivan näköinen lasku.
- Anonyymi
Eipä tullut senttikään koronatukia.
Valitettavasti liikevaihtomme kasvoi eikä yhtään työmaata peruuntunut koronan takia, tai no tulihan sitä parin päivän tauko mutta kiirehdin itse kesän minilomalle ja nautin täysin siemauksin tarjoutuneesta vapaa-ajasta. - Anonyymi
Yriyystuki on sosiaalietuutta rikkaille ilman vastikkeellisutta jonka palkansaajat maksaa veroissaan vääryydellä
Meillä ei ole enää varaa maksaa yrittäjien luksuselömää ja jatkuvaa loisimista
Köyhä työläinen joka maksaa koko lystin yksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657