"Kelan hallitus päättää pian, ketä se esittää laitoksen uudeksi pääjohtajaksi. Kelan valtuuston ei kuitenkaan ole pakko noudattaa esitystä.
Työministeri Arto Satonen (kok) tuskin on Kelan hallituksen ehdotus Kelan uudeksi pääjohtajaksi, kertovat lähteet STT:lle.
STT:n tietojen mukaan Satosen näytöistä esimerkiksi hakemusta ei ole pidetty erityisen vakuuttavana, kun taas muut hakijat saavat niistä lähteiltä kehuja. Lähteistä arvioidaan, että jos valtuuston valinta lopulta osuu Satoseen, taustalla painavat muut syyt kuin menestys hakuprosessissa.
Kelan hallitus haastatteli tehtävään viisi hakijaa. He olivat Satosen lisäksi keskustan ex-puheenjohtaja Annika Saarikko, Maatalousyrittäjien eläkelaitoksen Melan toimitusjohtaja Heli Backman, Husin diagnostiikkajohtaja, professori Lasse Lehtonen ja alivaltiosihteeri Elina Pylkkänen."
IS: Arto Satoselle huonoja uutisia
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Nakkikopilta Kela: an.
Siinä Satosen urakehitys
Eikä demari mahda mitään ! - Anonyymi
Ihanaa, kun jaksat levittää tätä "uutista" kymmenelle eri palstalle.
- Anonyymi
Poliittinen virka.
Satosen valinta olisi pieni ihme, koska saarikko myös hakijana. Ajat iät ollut keskustalle jyvitetty paikka.
Valtasuhteet muuttuneet, on mahdollisuuden rajoissa, että kokoomus onnistuu jyräämään asian edukseen. Mutta hankalaa se tulee olemaan. Mahdollista kyllä.
Veikkaisin siis kuitenkin satosta. Slp nykyisin pienpuolue, kyllä kokoomus hyödyntää kannatuksensa.
Muuten valitaan saarikko.
Mitähän ne lähteet lie olleet, alkio-opistostako? Kyllä noissa valinnoissa puolueen jäsenkirja ratkaisee. Maalaisliitto ei ole enää iso puolue.
=DW= - Anonyymi
Mikäli Satonen oikeasti haluaisi Kelan johtajaksi niin hänelle pitäisi rikkaana miehenä riittää toimeentulotuki ilman lounasetua niin pysyisi verenpaine ja ylipaino kohtuullisessa lukemissa ilman Kela korvausta.
- Anonyymi
Entä Annikan paino, onks tietoo?
- Anonyymi
Parempi, ettei sitä satosta valita. Kyseessä olisi katastrofi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361