Kerroin työttömyydestäni ja hän sanoi, ettei itsekään ole tällä hetkellä töissä eikä koulussa.
Kun tässä hiljattain juttelin yhden naisen kanssa
11
209
Vastaukset
- Anonyymi
Huikeeta 🥱
- Anonyymi
Ei keskustella tästä enempää.
Miks se oli jääny työttömäksi. On aika tunteetonta antaa somalle naiselle potkut. Mutta nää pomot onkin niitä punaisia tyyppejä.
Miks sen ois koulussa pitäny olla. Mulla tulee koulusta mieleen lähinnä sellanen kyläkoulun pahanen. Vaikka onhan niitä ammattikoulujakin upeine työstökoneineen. Asiasta kolmanteen, olinkin vähä aika sitten tulityökurssilla ja se pidettiin yhellä amiksella. Siellä oli yks manuaalinen ja kaks cnc colchester sorvia. Yritin kyllä herättää keskustelua asiasta, mutta eipä se taaskaan onnistunu. Siinä vaan mökötettiin rivissä. Ihmeellisiä ihmiset ovat, ei halua puhua.- Anonyymi
Ei ollut puhetta, miksei ole töissä eikä koulussa.
- Anonyymi
Pudokkaat tulee kalliiksi veronmaksajille.
- Anonyymi
Me kaikki maksetaan veroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki maksetaan veroa.
Veroa yhteiskunnalta tulevista tuista, ei itse tienatuista palkkatuloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veroa yhteiskunnalta tulevista tuista, ei itse tienatuista palkkatuloista.
Työttömyys ei välttämättä ole omaa syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömyys ei välttämättä ole omaa syytä.
Ei se aina ole omaa syytä mutta joskus voi olla saamattomuus syynä tai joku muu mutta on myös ihmisiä jotka ei vaan löydä töitä. Kaikille ei enää riitä niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se aina ole omaa syytä mutta joskus voi olla saamattomuus syynä tai joku muu mutta on myös ihmisiä jotka ei vaan löydä töitä. Kaikille ei enää riitä niitä.
Yritätkö jotenkin oudosti puolustella sun tilannetta????
- Anonyymi
Työttömiä taitaa olla tällä hetkellä aika monia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657