Vähä tul puita tusiaankin. Olisi itte tehny savottoo niin olis tullu pARempi tulos. Vaikka useampana vuonna. Eikös tuo ole jootilaana talavisi
Savotta tehty. Paljonkohan tuli puita?
9
609
Vastaukset
- Anonyymi
Vajaa 300 mottia.
- Anonyymi
Hullua toinen hakkaa päätehakkuun itse ja hakkuuttaa enskoja.
- Anonyymi
Tosi hullun hommaa.
Onko anssilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hullun hommaa.
Onko anssilla?Aivan joo, hyvä pointti.
- Anonyymi
Sata mottia pystykaupalla myytyä ensiharvennus kuitupuuta kartuttaa pankkitiliä verojen jälkeen 1750 €.
Jos itse olisi hakannut moottorisahalla ja haravoinut puut laaniin juontokouralla niin ei olisi tämä talvi riittänyt.- Anonyymi
Hohhoijaa, se on viikko ja hehtaari jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Luulisi konemania vituttavan kun naapurista ollaan tekemässä Suomen keisaria, joka alan tietäjää ja profeettaa.
- Anonyymi
Mitä Metsämannilan isäntä pelastaa seuraavaksi, jää nähtäväksi ja kuultavaksi.
- Anonyymi
Mestari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667