Pitää ny oikeen kerranki kehua jotta kyllähän on komia tuo entisen maatalousoppilaitoksen valmisteilla oleva uusi päärakennus. Tuloo oikeen hyvä mieli ku ajeloo ohi, on käytetty kaunista *vanhanajan" tekniikkaa ulkoasua tehtäessä.. Kiitokset suunnittelijoille.
Komia rakennus Kauhajoella
8
459
Vastaukset
- Anonyymi
kOMIA ON - RASAT EI PÄRKYÄ.
- Anonyymi
"RASAT EI PÄRKYÄ"😃, mitä tuo sanonta tarkoittaa, en ole ennen kuullutkaan vaikka olen ikäni asuu pohjanmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"RASAT EI PÄRKYÄ"😃, mitä tuo sanonta tarkoittaa, en ole ennen kuullutkaan vaikka olen ikäni asuu pohjanmaalla.
jotain samaa sarjaa kuin pierun pälkährös ja pökäleen truiskahrus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Langat irtoaa, eli pärkyää.
- Anonyymi
Virolaisiako ja ukranalaisia sinnekö otetaan seraavaksi myymään pilu 50..
- Anonyymi
Joko sitä biokaasua tuloo?
- Anonyymi
kepu-kaasua kepu komissairio hautala
- Anonyymi
Komia, vaan aika turha,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615