Rottelo purkuun - lapsrukat!

Anonyymi-ap

16

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iisalmen nuoriso oireilee kaikella tavalla.

• Anonyymi

Joo niin tekkee

• Anonyymi

Näkyypä oirehtivan aikuisetkin. Sädesieni vastas peikkokulta , ilmasto-ongelmat vie järjen sulta.

• Anonyymi

Tämä on sitä ihmeiden Iisalmee! Ei ihan mee järkeen tää touhu; lapset ja nuoret pakolla joutuu olemaan ja opiskelemaan tossa sairaassa pesässä. Uskomatonta! On tämä kyllä niin älytöntä touhua ettei mitään järkeä. Jos mulla olis lapsia niin eivät kyllä satavarmasti kävis tota koulua.

• Anonyymi

Jep, osa ihmisistä on valitettavasti vaan niin herkkiä, että ei ole olemassa sellaista rakennusta, josta ei oireita tulisi.
        Liian steriilissä ympäristössä kasvaneita, niin ei minkäänlaista vastustuskykyä millekään ja allergisia kaikelle mahdolliselle. Älylaitteiden ja pelikoneiden sijaan, kun olisivat leikkineet ja rymynneet ulkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, osa ihmisistä on valitettavasti vaan niin herkkiä, että ei ole olemassa sellaista rakennusta, josta ei oireita tulisi.
        Liian steriilissä ympäristössä kasvaneita, niin ei minkäänlaista vastustuskykyä millekään ja allergisia kaikelle mahdolliselle. Älylaitteiden ja pelikoneiden sijaan, kun olisivat leikkineet ja rymynneet ulkona.

Kunnon pottunokkalatteus sieltä ilmoille. Terveessä sisäilmassa ei sairastu altistunut/allerginenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon pottunokkalatteus sieltä ilmoille. Terveessä sisäilmassa ei sairastu altistunut/allerginenkaan.

Ne teidän pulossa kasvatetut lapsenne sairastuu ilmassa, kuin ilmassa. Ei ole sellaista rakennusta, jonka sisäilma ei heille oireita aiheuttaisi. Sitten jos sattuu olemaan vielä allergikko lapsi, jolla kodin lääkärikirjaa lukeva hysteerikko vanhempi, niin kaikki nuhat ja nenän niiskaisut on selvästi oire altistumisesta sisäilmassa olleelle homeelle ja kaikille muillekin mahdollisille myrkyille.
        Kummasti suurimmalle osalle lapsista ei ole tuossakaan koulussa tullut oireen oiretta, vaan terveenä jatkavat kolmen vuoden jälkeen, jatko-opiskelupaikkoihin.

• Anonyymi

Sivistys? johtaja hyökkäilee keskusteluissa vapaa-ajallaan.. Tuommoisenakohan haluaavat itsensä muistettettavan työstään kaikki koulutoimen päättäjät. Oppilaiden ja henkilökunnan sairastuttajina.

• Anonyymi

Sädesienen mikrobilöyhkää ei korjata millään tiivistämisellä🤣🤣varmaan ruumiitkin kohta säilötään talon seiniin..

• Anonyymi

Älkää hyvät ihmiset menkö sinne töihin missään toimenkuvassa! Minä onneksi pääsin pakoon.

• Anonyymi

Taitaa lapset oireilla siksi kun juoneet niin paljon energiajuomia.

• Anonyymi

Tuosta oireilusta on tehty tutkimuskin. Nuoret kun valittaa oireita nii heidät siirretty takuu varmasti puhtaisiin tiloihin ja silti nuoret valittaa oireista.
      🤣

• Anonyymi

Kannattaisi nuorten ensin lopettaa sauhuttelu ja nuuskamminen niin ehkäpä se happi kulkisi paremmin. Sama kotona, jos vanhemmatkin sauhuttelee niin eipä siinä koulun purkamin paljoo auta.

• Anonyymi

Oliko suomalainen kommentti tämä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko suomalainen kommentti tämä?

Minä ainakin olen sitä mieltä,että aikuiset siellä oirehtii eikä lapset. Lapset fiksuja. Terveisin poispäässyt.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60