"Liikenne- ja viestintävirasto Traficom on saanut selville huijauksia taksinkuljettajan ajolupakokeissa, kertoo Ilta-Sanomat. Lehden mukaan suomea sujuvasti puhuvat ovat suorittaneet ajolupakokeita kielitaidottomien puolesta."
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/9456cf49-96e4-4323-8aaa-4eb1ea78aa82
Tarttis varmaan tehdä jotakin.
Suomea sujuvasti puhuvat ovat suorittaneet ajolupakokeita kielitaidottomien puolesta
10
196
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia että islamisaatio jatkuu SUOMESSA…
- Anonyymi
Stadissa on paljon ALLAAAAAH AKBAR kamelikuskeja ajamassa Takseja.
- Anonyymi
Saako kamelikortilla ajaa autoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kamelikortilla ajaa autoa?
Taksinkuljettajien kielitaidon puutteen lisäksi viranomaisilla on aihetta epäillä liikenneturvallisuuden kannalta vielä vaarallisempaa seikkaa. Vilppiä tapahtuu taksinkuljettajan kokeen lisäksi myös aivan tavallisissa B-luokan ajokortin teoria- ja inssikokeissa. On mahdollista, että vilppien takana on järjestäytynyttä toimintaa.
- Anonyymi
Suomen Taksi on alennustilassa!
- Anonyymi
Huraa Berner.
- Anonyymi
"Jokainen ymmärtää, ettei yksi ihminen voi opettaa kolmea ihmistä samaan aikaan kolmessa eri paikassa etenkään silloin, kun samainen opettaja oli kuollut useita vuosia aiemmin."
Lähde: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011094372.html - Anonyymi
Jep. Ajokortit/ajoluvat pois kusetuksiin syyllistyneiltä maahanmuuttajilta ja Suomalaisilta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Ulkomaalaisten tapoja ja kulttuuria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450