Mun mielestäni Suomen metsiin pitäisi tuoda visentyejä, kuten niitä siellä joskus ennen keskiaikaa vielä kotoperäisestikin oli. Valkohäntäpeurat voisimme sen sijaan palauttaa takaisin Ameriikkaan!
Suomeen pitää nyt saada visenttejä
8
185
Vastaukset
- Anonyymi
Häh?
Ai oli vai?
Mulla on sivistyksessä aukko.
(hirn)- Anonyymi
Mjoo
Kyllä niitä oli. Johan on hurjaa.
Joo siis Korkeasaaren visentit voisi päästää vapaaksi tuohon Södiksen pelloille, joita halkoo moottoritie.
(hirn)
- Anonyymi
Muutama kenguru Hesan keskustaan kehitettävään savanniin rottien, kanien, kettujen ja susien joukkoon.
Vilma- Anonyymi
Mjoo
Saatas vähän väriä huudeille, kun on niin hailakkaa.
(reps)
- Anonyymi
Mä oon aina pitänyt visenteistä :D. Niitä on vain harvassa, lähinnä Puolan ja Valko-Venäjän tuntumassa. P*kolaisselkkaukset ja sodan riski on siellä kohonnut niin kyllä niitä elukoita olisi syytä uudelleensijoittaa muuallekin.
Ihmisestä lajina en niinkään välitä, sama vaikka kuolisi sukupuuttoon. Mutta muu luonto ansaitsee kylläkin kukoistaa tällä planeetalla. Ihmislajin heikkous on sen alistuva luonne. Hiljainen hyväksyntä establishmentia kohtaan. Mitä ne söisivät?
- Anonyymi
No ruokaa 🤦♂️
Niin, ja mammutteja, sapelihammastiikereitä ym.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155