Taas olis se aika, kun pitää harkita mille puolueelle tai ehdokkaalle pitäisi äänensä antaa Jasmina menee vaan vaikeammaksi.
Ennen ääni meni aina SDP:lle, mutta loppu Halosen, Tuomiojan, Lipposen Venäjä suhmurointiin ja jatkui Marinin aikana muun vasemmiston kanssa, miten olivat kaikkea Suomen turvallisuutta Venäjää kohtaan lisääviä toimia vastaan. Vasemmistoa ei enään koskaan.
Sitten äänen sai Kokoomus, olin jopa ehdokkaana ja kuntavaaleissa. No tämän kannatus loppui Kataisen ja kumppanien sähkönsiirtovalheisiin - ’yksityistäminen ei todellakaan tule nostamaan sähkönsiirron hintaa’, jutteli Katainen. Kaikki muut kyllä tiesi, että varmasti tulee nostamaan hintoja, mutta Katainen ja kumppanit ei.
Nyt jatkuu OrPon johdolla mm. törkeä yksityisten lääkäriyritysten tukeminen MEIDÄN verorahoilla, rahoilla jotka on siis meiltä otettu työstämme ja lahjoitetaan yksityissektorille. Tässä nyt vain pari syytä, miksi yhtä vähän Kokoomusta kuin vasemmistoa.
No, persuja en ole koskaan tietenkään edes harkinnut äänestää, puheet ja luotettavuus ollut aina lähiö pubin tasolla. Järjetöntä, osaamatonta toimintaa ihan kautta linjan.
Pienempiä puolueita turha äänestää, ovat aina siinä asemassa, että tehdään niin kuin isommat määrää.
Eli, en olisi koskaan uskonut tätä sanovani. Keskusta on nyt puolue, johon luotan eniten ja jossa tuntuu maalaisjärki ja todellisuus olevan parhaiten tiedossa.
Onhan sielläkin ollut Vanhasen, Jäätteenmäen sotkut, mutta ovat pientä noihin muihin törkeyksiin verrattuna.
Äänestämisen vaikeus
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814