Johan kuului uutinen, vihreät ja keskusta haluaa lisää itämäisia kielitaidottomia henkilöitä polkemaan palkkoja hoitoalalle vaikka TYÖTTÖMIÄ hoitohenkilöitä on pilvin pimein, Järkyttävää toimintaa. Pitäkääpä mielessä kun vaaliuurnille menette.
Itämäist hoitajat
10
271
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus ja persut haluavat pitää työttömät hoitohenkilöt edelleentyöttöminä. Mieti sitä.
- Anonyymi
Vihreät ja kepu ovat kimpassa sossujen kanssa. Ihan samaa sönkkäsivät maahanmuutosta Tuppurainen ja Lindtmankin a-studiossa. Tuo palkan polkeminen ei riitä vaan maahanmuutolla heikennetään koko kansantaloutta, kun muuttajan mukana tulee keskimäärin 3 perheenjäsentä yhteiskunnan elätettäväksi. Punavihreillä ja kepulla lainarahaa riittää. Kaikki vihreät äänestivät rajalakia vastaan ja kuusi sossua.
- Anonyymi
Ei kannata äänestää vasemmistopuolueita; Kepua, Demareita, Vassareita ja Vihreitä.
Osaavat ainoastaan velkarahan jakamisen pummeille ja ulkomaille.- Anonyymi
Samaa toivon sulle gayboy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä! Minä olen luullut, että tuo percelin jakaja on pelkkä incel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvinpukeutuneet punavihreät miesoletetut ovat varattuja. Heillä on jo poikayhstävä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvinpukeutuneet punavihreät miesoletetut ovat varattuja. Heillä on jo poikayhstävä!
Harva vihervassari on hetero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä! Minä olen luullut, että tuo percelin jakaja on pelkkä incel
Toi gay incel on toivoton percel.🤣
- Anonyymi
Juuri näin, tuon asian kun ihmiset ymmärtäisivät. Mutta kun oma napa on ensimmäisenä mielessä ja kuvittelevat, että mannaa tippuu taivaalta, jos noita Suomen tuhoajia äänestää. Kyllä ne leikkaukset jatkuu vielä seuraavan hallituksen aikana ja tuo porukka ei uskalla niitä tehdä, ajaisivat maan lopullisesti perikatoon.
- Anonyymi
Mitenkähän sen tämänkin työperäisen maahanmuuton uutisoinnin kanssa on kun tilastokeskuksen mukaan viime vuonna ulkomaalaisista opiskelijoista joka neljäs työllistyy valmistumisen jälkeen. Punavihreästä uutisoinnista saa kyllä aivan toisen käsityksen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635