Taas on kolmelta persulta löytynyt rikosrekisteristä tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Nämä siis ehdolla tulevissa vaaleissa.
Purran porukkaa.
Purran porukat pervoilee lasten kanssa
8
185
Vastaukset
- Anonyymi
Purra on totisen paikan edessä, kun lääkäriin ei pääse yöllä, mutta olutta saa halvalla.
- Anonyymi
Pienistäkin pippeleistä tulee suuria.
- Anonyymi
toi alkaa oleen ikärasismia.nuoret tytöt saa niin paljo kun haluavat ja vaikkeivat haluaisi niin annetaan,mites vanhat mummut ei tahdo saada.ei pysty enää juokseen nuoria poikia kiinni.
- Anonyymi
Ehkä pikkutytöt eivät ole kiinnostuneita persuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä pikkutytöt eivät ole kiinnostuneita persuista.
#Metri-wille
- Anonyymi
Tyhmää porukkaa kyllä ovat.
- Anonyymi
Valtiovarainministeri Riikka Purra ajoi itselleen ja suurituloisille tuhansien eurojen verohelpotukset heti valtaan päästyään.
- Anonyymi
Pienituloisten perheet saivat neuvon tinkiä lasten harrastuksista 😱
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233