Oli Jyväskylässä jo jokunen kuukausi sitten myynnissä omakotitalo jolla oli titysti hinta. Kun aloin kyseleen kohteesta oli aika pian ilmoitukseen ilmestynyt aika reipas hinnan nousu, eipä sitten enää kiinnostanut. Sitten menikö ehkä kuukausi ja hinta palautui alkuperäiseen. Eivät ole vieläkään myyneet. Eikä oikein noin muutenkaan Jyväskylän keskusta ole enää kiinnostava autoilijan kulkea, pysäköinnistä tehty kallis ja entistäkin sekava kokonaisuus. Kadonnut pahasti väljyyttä, jopa ne alueet jossa oli asuntomessutki aikoinaan ja muu järvuseutu niin oikeun ahtaasti rakennettu pientaloa ja matalempaa kerrostaloa.
Erikoista myyntiä
4
166
Vastaukset
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää
- Anonyymi
Ihan normaalia omakotitalon myyntiä. Oletan että kyseessä on yksityinen myyjä.
Minä en osta ikinä taloa jota My yksityinen henkilö.
Kiinteistövälittäjä täytyy olla myymässä ja kohteelle tehtävä kuntokartoitus niin tämä kartoitus antaa suuntaa siihen mitä on ostamassa. - Anonyymi
Homekoira maksaa parisataa per käynti, mutta kannattaa todella.
- Anonyymi
Homekoiraa kun käyttää niin ei voi ostaa mitään taloa.
Ei sellaista taloa olekaan missä ei ole hometta.
Jo rakennusvaiheessa mm. puutavarassa voi olla ja onkin hometta.
Koira haistaa hyvin pienetkin pitoisuudet. Itse asiassa hengitysilmassakin on hometta.
Vaikka on kohtuu uusi talo, kun purkaa esim nurkasta esiin seinän eristyksen niin jos ollut vähänkin ilmavuoto tai jokin läpivienti niin villat ovat mustat homeesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195