Juu, menkääs nyt kaikki Juudas-persut äänestään Oula Lintulaa.
Persujen uusin ääniharava O. Lintula !
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
Petturipersut on "Jammuja".
- Anonyymi
(Pohjanmaan Käräjäoikeus)
SDP:n edustaja Tuomittiin - RAISKAUKSESTA - (Nainen) - 3vuotta Vankeutta .
- Anonyymi
On muuten yllättävän paljon näitä seksuaalirikollisia paljastunut viime päivinä PS ehdokkaista. Jotenkin ne Jammut hakeutuu petturipersuihin.. Mut juu tuo Oula on ehdoton petturipersujen suosikki poika.
- Anonyymi
Saksikäsipetturi suosittelee wahvasti kaikille Juudas-Persuille Oulaa.
- Anonyymi
onko se sukua oula silvennoiselle ?
- Anonyymi
Petosjytkyttäjät saa huikean Vaalitappion.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ei saanut kuntavaalien ehdokaslistaa täyteen Tampereella.
Tampereella puolueilla saa olla kuntavaaleissa enintään sata ehdokasta, mutta perussuomalaiset sai kasaan 67 ehdokasta.- Anonyymi
Kunnallisvaalit eivät ole poliittinen vaali varsinkaan maaseudulla. Punavihreiden suosio tarkoittaa kehitysmaista saapuvaa muslimimiesten vyöryä maamme suurimpiin kaupunkeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnallisvaalit eivät ole poliittinen vaali varsinkaan maaseudulla. Punavihreiden suosio tarkoittaa kehitysmaista saapuvaa muslimimiesten vyöryä maamme suurimpiin kaupunkeihin.
Persumiesten pelko on niin suurta, että se hytisee palstoilla.
- Anonyymi
96 % avauksista tällä palstalla on nykyään äärinoloa persu propagandaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339