..aiemmin hän toivoi lähiympäristön asukkailta ymmärrystä. liikkeen pihalla tapahtuvan, yöllisen kaahailuhäiriön ja kotirauhan rikkomisen suhteen. Piha-alueella on ajo/kaahailu kielletty 02-06, eikä sitä voi kuulemma muuttaa esim.23-06?
Ideaparkin toimitusjohtaja kiistää IP:ssä roskaamisongelman....
8
232
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ko toimari itse kaahailee sillä on kovien rajusti viritettyjen autojen ystävä ja ei alle 600 heppaiseen autoon koskekaan.
- Anonyymi
Siis, viesti on tämä: Klo :02:00 -06: 00 välisenä aikana ihmiset voivat/ saavat mennä nukkumaan, mutta 10: 00 - 02: 00 täytyy jaksaa kuunnella ja ymmärtää älymölöä. Sekä haistatella ja kiroilla asiakkaile työpaikalla, unenpuutteessa.
Mutta, nykyyhän tuo Ideaparkin pihapiirissä, kuinka ruokoton on koko alue.- Anonyymi
Tieliikennelaki (TLL 54§):
54 §
Tarpeettoman ja häiritsevän ajon kielto
Tarpeeton ja häiritsevä ajoneuvolla ajaminen on kielletty.
Tehkää porukalla rikosilmoitus, kun perusteita on.
- Anonyymi
Housuussas sulla ruodoton on
- Anonyymi
Lukihäiriöinen: Ruokoton eikä Ruodoton se on perattu kala : ()
- Anonyymi
Häli häsää sielä täälä, asioi alakylän Smarketis, ei kannata Ideaparkin cittaria. 😇
- Anonyymi
Täysin järjetöntä kieltää kaahailua
- Anonyymi
Juu, tullaan seuraavaksi teitin pihaan, jes jeeeeee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657