.....sillä jokainen kokoomuslainen äänestää aina. Mene siis äänestämään heti ensimmäisenä ennakkoäänestyspäivänä eli heti 3.4.
Äänestämättä jättäminen on ääni Kokoomukselle....
13
518
Vastaukset
- Anonyymi
Mies, tiedät ketä äänestää
Kok- Pers - Anonyymi
Aina kannattaa äänestää kokoomusta! Ilomantsissa kokkarit ja persut suunnittelevat ääriJYTKYÄ, jos ei jopa pötkyä
- Anonyymi
Pitää olla jonkinlainen hullu tai perusteellisen aivopesty jos luovuttaa jollekkin muulle oikeuden päättää kaikista sinun asioista. Demokratia on kusetusta, ja kurimus vaan lisääntyy kun leikitään mukana. Älkää äänestäkö, ajakaa itse omaa elämäänne siihen suuntaan kuin haluatte.
- Anonyymi
Mulle tuo selvisi jo hyvin nuorena, enkä ole sen jälkeen äänestänyt. Oikeastaan käy sääliksi nämä ääniuskovaiset ja heidän haaveunensa. Petytään joka äänestyksen jälkeen ja odotetaan parempia aikoja (vaikka "oma" voittasikikin).
- Anonyymi
Vasemmistoliittoa äänestän,muut puolueet kannattavat kullankaivamista vaikka keskellä kylää .
- Anonyymi
Työpaikkoja tietää pöljä.saatanan kommari.
- Anonyymi
Oisko peräti 13 kpl ilomantsilaista Endomines työllistänyt. Ei myöskään lie niin mieluisaa se työ, koska tunnen monia, jotka on paikan jättäneet. Möngit maan alla kuin myyrä, eikä kaivostyötä voi sanoa riskittömäksi - katosta voi irtautua kiviä jne.
- Anonyymi
Eipä persuja torilla näkyny tänään.
- Anonyymi
Taisivat olla piilossa K-Kaupan luona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai bemarikuskit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käviköhän kunnian päälle olla oppositiopuolueiden kanssa samalla torin alueella. Joku olisi voinut tulla kiukuttelemaan hölmöilyistä.
- Anonyymi
Äänestäminen olisi tämänkin roskahallituksen estänyt. Mene äänestämään.
- Anonyymi
Mietitään. Ei yksin Ilomantsi voi vaikuttaa hallituksen päätöksiin. Vangit saa parempaa ruokaa kuin vanhukset ja koululaiset. Tämän hetken vanhukset ovat rakentaneet tämän hyvinvoinnin ja rikoksilla saadaan paremmat edut. Ilomantsin kunta on ihan järkevästi hoitanut tonttinsa ja vanhusten huoltoon täytyy satsata enemmän kuin ohjeet velvoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657