Linda tyllerö, sait 2 vuotta kurinpitotoimia.
Vituttaako, lisää on tulossa!!!
Kauhavan oma tyllerö sai 2 vuotta
17
2793
Vastaukset
- Anonyymi
Linda on mahtava
- Anonyymi
Lopettakaa, molemmat typerykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa, molemmat typerykset.
Lopeta itte.
- Anonyymi
Oikaistaan tämä tuomio 3 kk ehdollista a-lindalle ja miehelleen.
Toki jos toiminta jatkuu julkisena tottakai seuraamuksia tulee lisää.
Uhreille kipua monta vuotta ja paskamyllyt jauhaneet, joten oikeusvaltiossa rangaistuksia pitää tulla. - Anonyymi
Mihin on kadonnut A-Linda viimeisellä videolla 800 katsojaa fabossa, mutta 21.3 ei mitään julkaisuja? A-Linda on ollut aktiivinen sekä tik tokissa että muissa medioissa.
A-Lindan tik tok on hyvin viihdyttävää kamaa.
Missä A-Linda?- Anonyymi
Löyty alinda Linda tik tokissa kymmeniä tuhansia ihmisiä katsoo ” kylä pöyröötä… ”
Voi Jeesus miten Pohjanmaalla on erikoisia ihmisiä. Tää voittaa Lapuan tasapäät.
- Anonyymi
Laitatko linkin vaika tiktokkiin?
- Anonyymi
Löytyy ihan alinda Linda 8 Pohjanmaan kovin mimmi.
Taitaa olla Ylihärmäläisiä Kujanpään tyttäriä Kivimäen Sepon Exä. Salmelan Juhan exä.
Viimeinkin joku rääpy tämänkin toiminnalle .
- Anonyymi
Alinda Linda miettinee tekojaan.
- Anonyymi
Mahtaako miettiä - sama peli jatkuu kun ” kotiutuu”….
Uhreina ollut jopa lapsia ! Hirveää, että 50 nainen miehensä kera käy halveeraamassa lapsia julkisesti leimaamalla. - Anonyymi
Vankilasta ei paljon chattailua tehä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vankilasta ei paljon chattailua tehä.
Toivottavasti vähän syvällisemmässä hoidossa. Saattaa olla jo vaaraksi tavallisille ihmisille, eikä valitettavasi ymmärrä sairasta mieltään itse.
- Anonyymi
Onko päästetty taas irti?
- Anonyymi
Mikä tämä juttu on.
- Anonyymi
Ollikaista koskee
- Anonyymi
Joutukoot oikeesti nyt kiinni?
- Anonyymi
Vähän on rauhoittunut, ei paljon. Lisää pitäis saada lääkkeitä tai lukittuun huoneeseen. Onneksi on itse ilmoittanut muuttavansa pois Ylihärmästä!! Sitä päivää odotellessa.👏
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657