Ruusuja parhaista palveluista Paltamossa?
Ainakin apteekissa on hyvää palvelua!
Parasta palvelua Paltamossa
20
844
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjakauppa Paltamossa. Aina ystävällinen palvelu.
- Anonyymi
Pieni ja pippurinen kirjakauppa.
- Anonyymi
Kipassa Päivi ja ihana ( anteeksi)Mattivaari. Ässällä ja Vaatetuksessa.
- Anonyymi
K- kauppa. Kaikki reipasta ja ystävällistä porukkaa.
- Anonyymi
Pizzeria Paltamo. Aina käydessä ystävällinen henkilökunta. Tervehtivät tullen mennen. Osaavat myös kiittää ja palvella.
- Anonyymi
Kyllä Paltamossa on ihan hyvät palvelut kuntalaisille.
- Anonyymi
Unelmapaikka jos ei tarvitse muuta kuin hautapaikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmapaikka jos ei tarvitse muuta kuin hautapaikan.
Kannattaa se hautapaikkakin katella muualta.
- Anonyymi
iloista ja ystävällistä, olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Ravintola-pizzeria esimerkki meille kaikille:( ahkeruus,yritteliäisyys ,ystäväiillisyys. siisteys ,joustavuus ) Täyden kympin paikka. Super 👏👏
- Anonyymi
Älä kehtaa !
- Anonyymi
Hygienia taso erittäin korkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kehtaa !
Kommentilla oli tarkoitus paheksua sitä rasistia,joka yritti mustamaalata ravintolaa. Suosittelen lämpimästi paikkaa.(Hox! Välistä puuttuu rasistinen kommentti )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentilla oli tarkoitus paheksua sitä rasistia,joka yritti mustamaalata ravintolaa. Suosittelen lämpimästi paikkaa.(Hox! Välistä puuttuu rasistinen kommentti )
ettäs kehtaat.
- Anonyymi
Kainuun paras pitsa.Makea ja rapea täydellinen.👍
Kannattaa tulla kauempaakin syömään👏 - Anonyymi
Aloittaja näkyy kysyvän minne annat ruusuja, ei siis risuja nyt.
- Anonyymi
Kyllä paltamon pirsa paikasta saa paremman makusen pitsan ku kotipitsasta. Siellä ei oo nimeksikää täytettä ja pohja sekä kastike on nii paskan makunen että ala arvonen maku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä paltamon pirsa paikasta saa paremman makusen pitsan ku kotipitsasta. Siellä ei oo nimeksikää täytettä ja pohja sekä kastike on nii paskan makunen että ala arvonen maku
paltamon pirsa paikasta saataa saada kuopn tai pipurin
- Anonyymi
Silloin tällöin Paltamossa käydessä, joka paikassa/liikkeessä olen saanut tosi hyvää palvelua. Jotkut voisi sanoa, että se on vieraskoreutta, mutta aina on ollut hyväntuulisia ihmisiä liikkeissä palvelemassa asiakkaita.
- Anonyymi
S-marketissa on mukava käydä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595