Monilla Raamatun ajan merkkihenkilöillä oli vauhti veressä ja maallista mammonaa käytettäväksi asti, kuten saamme Raamatusta lukea. Jos Jeesus eläisi nyt maan päällä, hän suosisi edelleen jalkojaan, sekä aasia kulkemiseen. Sen sijaan esimerkiksi Esau ostaisi hienon Ferrarin ja liikkuisi sutjakkaasti ympäri maita ja mantuja kertomassa Hyvästä Jumalasta! Esauhan oli se mies, joka tykkäsi tehdä asiat vauhdilla ja hyvin!
Esau ostais Ferrarin, jos eläis tänä päivänä
Anonyymi-ap
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuskin hankkii takuulla huippunopean urheiluauton heti kun hän tulee uudestaan pallollemme.
Olihan hänellä edelliskäynnilläänkin vauhtikallossaan kun huusi aasilleen että Halle lujaa.- Anonyymi
Jeesus ei tarvi urheiluautoja, kun hän pääsee välineellä, kuin välineellä lujaa. Jopa aasilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329