Kysyi jotain jutskaa johon vastasin. Lukivat vastaukseni suorassa lähetyksessä. Olen siis ihan vähän julkkis!
Palstan muut kirjoittajat ovat myös mahtavia henkilöitä ja fanitan teitä.
Jos pikkupirpana antaisi minulle nimmarin, niin tärisisin onnesta. Xlineri tulisi turhaan rauhoittelemaan, mutta viinamies varmoin askelin antaisi hömpsyn ja tilanne sinkkulassa rauhoittuisi.
>simiti<
Hah olin melkein raadiossa.
4
123
Vastaukset
Tästä aloituksessa puheen ollen kuinka moni muu teistä on ollu radiossa tai telkkarissa? Mä olin kerran lehden etusivulla. Siis sillon kun ne lehdet vielä laajemmin ilmesty.
- Anonyymi
Olen ollut molemmissa aika nuorena.
Vilma - Anonyymi
Olin kauan aikaa sitten päiväkodissa lapsena ja se näytettiin tv:stä. Kerran olin lehdessä kun minusta tehtiin yksi juttu. Se kaikki tapahtui kuin varkain. Tuota lehtijuttua ennen olin myös lehdessä mutta satuin vain olemaan kuvassa missä oli näkyvillä muitakin ihmisiä ihmismassassa. - 🍄.
Minä kirjoittelin yhteen aikaan trollijuttuja lehtiin, jotka ne sitten julkaisivat ihan tosissaan. Sain hyvät naurut, mutta juttu kävi äkkiä vanhaksi.
Niin ja olen kerran ollut telkkarissa. Uskokää tai elkää, niin peräti vielä laulamassa :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667