Juu, Harkimo sanoi vaalitentissä hysteerisenä kiljuvalle petturipurralle, että Rauhotu ! :o)
Harkimo yritti hillitä saksikäsipetturia..
26
362
Vastaukset
- Anonyymi
Hjalliksella on koettanut seestymisvaihe.
Onhan tuo jo kauan vuohottanut- kin.
Ja perkele möi vielä köyhälle businessmiehelle
sukellusveneen ( Jethro ).- Anonyymi
Heti joku luuseri ulisemassa. Millon meet töihin? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti joku luuseri ulisemassa. Millon meet töihin? 😆
Käy luuseri palkkaamassa.
- Anonyymi
Saksikäsipetturi kävi ylikierroksilla.. Tajuaa ehkä itsekin minkä katalan petoksen on tehnyt. Ja nyt kansa ei enään Ikinä äänestä sitä petosjytky-sakkia !
- Anonyymi
Petturipersut romahtavat totaalisesti.. Mitäs pettivät..
- Anonyymi
usko mitä haluat kettutyttö
- Anonyymi
Juu, uskon FAKTAA. Se kirottu saksikäsipetturi on leikannut tavis kansalta ihan kaiken. Mä seuraan katos uutisia. ( ja muistakin kun niitä petturipersujen valeuutisia )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, uskon FAKTAA. Se kirottu saksikäsipetturi on leikannut tavis kansalta ihan kaiken. Mä seuraan katos uutisia. ( ja muistakin kun niitä petturipersujen valeuutisia )
suomen talous pitää saada kuntoon,marinin hallituksen jälkiä korjaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomen talous pitää saada kuntoon,marinin hallituksen jälkiä korjaa
Tätä ne tietämättömät jankuttaa.. Ylipaljon VELKAA ottaa tämä karmea petosjytkyhallituskin !!
- Anonyymi
PS puolueessa on sellainen kansanedustaja kuin sheikki Laakso.. Googlatkaas tuo nimi..
- Anonyymi
Olen siitä lähes varma että Oula Lintula on vielä jonakin päivänä perussuomalainen Ministeri.
- Anonyymi
SDPllä on kissan polttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDPllä on kissan polttaja.
Ei silti ole persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silti ole persu.
Kannatat kissojen polttamista? Perus demari.😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatat kissojen polttamista? Perus demari.😆
En, kannatatko pedofiliaa persujen persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, kannatatko pedofiliaa persujen persu?
Demarien juttu seki. 😆
- Anonyymi
Ompa tosiaan aikamoisia ehdokkaita persuilla. Tutkimuksen mukaan persuilla eniten rikostuomion saaneita ehdokkaita lähes 100
- Anonyymi
SaksikäsiJuudas Petti tavikset ja etenkin suomen Köyhät.. PS käänsi selkänsä Kansalle !!
- Anonyymi
Venäläiset kiristää purran ja orvon perheitä...
- Anonyymi
kokkare kävi putinin vasikan tykönä
- Anonyymi
ja orpo poloinen aikoo selvittää.. ja varmaan tiesi mutta kun ei pienet aivot skulaa..
Toivotaan ettei meille käy kuin trumppilaisille..todetaan että pöljä mikä pöljä- Anonyymi
Kertokaapa mitä kokkareet on teheny erilailla ko persut, kokkareet kun on kalluppien mukaan nyt suosituin puolue ja persut tippunu pienpuolueeksi. Samassa hallituksessa ovat tekemässä nuita leikkauksia.
- Anonyymi
Petossuomalaisten mainokset radiossa kyllä yököttää. Hamuavat valtaa ja uudet petokset vain petossuomalaisilla mielessä.
- Anonyymi
Entä kokoomus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kokoomus?
Eihän kokoomusta sovi haukkua ko kaikkihaluaa olla rahamiehiä ja naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kokoomus?
Ne kuitenkin aina tiedetty ajavan parempiosaisten asiaa ettei niiltä odotakaan mitään vaikka lupailevat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657